flotteolga Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 det gjorde ikke jeg ,men i park fra jeg var 4 til 6 , tre dager i uka... min sønn er 60 prosent i bhg, er 2 år, 100 prosent fra høst av,
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Jeg gikk vel i barnepark en periode, også gikk jeg i barnehage etter det.... hvor mange dager aner jeg ikke, men iom at min mor studerte og jobbet, vil jeg tro det var hver dag ( Ikke parken da, den var bare åpen 3 timer eller noe) Ungene mine har full plass, men ikke dermed sagt de er der fra 7.15-16.30
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Unnskyld meg.. men hvor spennende kan det være å vite om anonyme folk som du ikke aner hvem er gikk i barnehage da de var små? Skal du lage statistikk?
Lady lovely locks Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Jeg gikk i bhg. Fra jeg var 4-6. (Vi begynte jo senere på skolen den gangen.) Jeg hadde veldig godt av å være i bhg. Var skikkelig sjenert og mamma jente. Tror det hadde vært tøft å gå rett fra å være hjemme med mamma til å begynne på skolen.
flotteolga Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2010 vil se om de som gikk selv har de i bhg å omvendt.... kjeder meg bare hehe
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #7 Skrevet 1. mars 2010 Ny i forhold til Internett-forum du antar jeg, siden du fortsatt svever i den villfarelsen at det må være en dypere mening bak alle spørsmål?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #8 Skrevet 1. mars 2010 Ja, gikk i bhage, men har mi på 14 mnd heime endå.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #9 Skrevet 1. mars 2010 Nei, men mamma var ikke den eneste som var hjemme.. Så jeg hadde nabounger på samme alder som jeg lekte med. Og nabodama\venninna til mamma var dagmamma.. Så sånn sett manglet jeg ikke det sosiale.. Jeg kommer nok til å ha min i barnehage.. Rett å slett fordi at jeg ikke kjenner andre på samme alder som er hjemme, og tror nok det blir kjedelig for han å bare være hjemme med mamman sin. Barn trenger andre å leke med.
flotteolga Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 1. mars 2010 eh nei, vært her inne i evigheter, jøsses må vel få lov til å spør om hva jeg vil? uten at du lurer på om hvorfor jeg spør om det? det spm burde du heller spørre deg selv om, er jo du som lurer så fælt. hadde desverre ikke noen baktanker ved dette innlegget, BEKLAGER ASSÅ ))
flotteolga Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 1. mars 2010 jepp min mamma gikk også hjemme, det gjorde de fleste faktisk , så hadde mange å leke med,,, savner lekeplasse jeg, det hadde vi masse av før, savner det på ettermidagene, men de er jo så å si borte...byttet ut med bhg...
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #12 Skrevet 1. mars 2010 Ja, hvor er lekeplassene? Eneste stedene jeg ser som har det, er borettslag! Før var det jo som du sier masse lekeplasser overalt!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #13 Skrevet 1. mars 2010 Ehh... flotteolga, innlegget du svarte på var ikke rettet til deg, men til det første sure anonyme innlegget. Ser du ikke det?
flotteolga Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #14 Skrevet 1. mars 2010 hehehe jo nååå så jeg det:)) hehe rett på hugget vettø... beklager:))
Miztery Skrevet 1. mars 2010 #15 Skrevet 1. mars 2010 Jeg gikk ikke i barnehage nei, var hjemme hos bestemor til hun ble syk, deretter var jeg hos en tante. Mamma fikk lillebror da jeg var fem år, så de to siste årene før skolen var jeg hjemme og koste meg sammen med mamma! Datteren min går nå på skolen, men var i barnehagen fra 3-6 år. 100% plass, men ble bare brukt ca 50%.
flotteolga Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #16 Skrevet 1. mars 2010 savner de hvertfall, jepp borte er de... for dyrt for kommunene å holde de ved like? blir de ikke brukt mer?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #17 Skrevet 1. mars 2010 Nei, hadde ung og hjemmeværende mor uten utdanning, som fikk tre barn på rappen og startet utdanning da minsten var 4 år, så etter det begynte hun på skole, og da måtte vi alle hjelpe til hjemme, med vaks og med middag fra vi var 7-10 år gamle etc. men på den tiden, hvor jeg vokste opp, var det nesten bare lærerungene som gikk i barnehage :-)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #18 Skrevet 1. mars 2010 jepp, fra jeg var 4 mnd til 7 år. Samme med broderen, han begynte når han var 8 mnd. Pappa var student, så mamma måtte pent jobbe for å forsørge familien. Satser på å få barnehageplass til lillesnuppa når hu blir ett år.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #19 Skrevet 1. mars 2010 Nei jeg var hjemme med manna til jeg begynte på skolen. Likeså var mine to søsken. Moren min hadde i tilegg to dagbarn. Begge ungene går 100% i bhg.
Lemonia Skrevet 1. mars 2010 #20 Skrevet 1. mars 2010 Nei, jeg gikk ikke i barnehage. Har en mor som er selvstendig næringsdrivende og kunne være fleksibel med arbeidstid. Jeg gikk imidlertid i park fra jeg var 4 år. Kan ikke si jeg har gått glipp av noe ved å ikke gå i barnehage. Selv vil jeg være hjemme med mine barn til de er 2-3 år, og så jobbe deltid fram til de blir litt eldre. Jeg synes det er altfor lenge for små barn å gå 8-9 timer i barnehage hver dag.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #21 Skrevet 1. mars 2010 Nei, men var kjempemisunnelig på de som gjorde det. Var hjemme med mamma men føler meg ikke mer "trygg" pga det. Ble kasteball og satt hit og dit når hun skulle jobbe, eller bare hjemme når hun lagde mat, vakset huset osv, eller satt ut for å leke mens hun gjorde noe annet. Utrolig kjedelig. Hovedgrunn for å ikke gå i bhg var at det var dyrt.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #22 Skrevet 1. mars 2010 Nei, det fantes ikke noe bhg der jeg bodde. Men gikk i seks års klubb tror det var to dager i uka før jeg begynte på skolen.
CMH Skrevet 1. mars 2010 #23 Skrevet 1. mars 2010 Jepp, fra jeg var 9 mnd gammel. SFO gikk jeg også i.. Min datter går ikke i bhg/hos dagmamma enda. 14 mnd snart. Håper å drøye det til høsten
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #24 Skrevet 1. mars 2010 gikk i bhg fra jeg fylte 2 år.. før det var jeg hjemme hos mor sammen med min søster :-)
Ioren Skrevet 1. mars 2010 #25 Skrevet 1. mars 2010 Jeg gikk i korttidsbarnehage, 10-14 tirsdag og torsdag Fra jeg var tre til jeg begynte på skolen. Mamma var hjemme, jobbet noen nattevakter nå og da.. Min sønn er 2 år og 4 mnd og går i bhg hver dag. Han går nå "full dag" - men jeg bytter snart jobb og håper å bli mer fleksibel da i fht henting og levering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå