Gå til innhold

Leamus, noen som har ekstra mye som gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg merker ekstra mye leamus etter at jeg ble gravid jeg, noen flere som merker no?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei.

jeg er i uke 21, og har begynnt å få mye leamus inne på øyet, rare greier.

Lykke til videre

Skrevet

morsomt at du skal spørre om det. jeg har i perioder sinnsykt mye leamus på ene øya mi. Hadde ikke sett sammenhengen på graviditeten før no;-)

Skrevet

Så kult!

Jeg har leamus på venstre øyelokk opptil flere ganger daglig, og har hatt dette i et par uker nå...(er nå 17+5) hehe:) Bra jeg ikke er den eneste med snåle "bivirkninger" hihi. Nå dirra det akkurat igjen!!! haha=D

Skrevet

Oiii=) Trudde det var bare meg:p Har "sliti" med dette i flere uker.. På høyre øye. Godt å se det ikke bare er meg...:)

Skrevet

Mitt høyre øye har dirra flere ganger daglig nå i snart ei uke. Holder på å bli sprø :P

Skrevet

å herregud så glad jeg ble for at det er flere av dere =P jeg er oxo en av de som har den "herlige" vibrasjonen på øyet mitt.. hatt det i snart 2 uker og det er veldig irriterende...!!

Skrevet

melder meg inn her... venstre øye dirrer hele dagen, i ukesvis :( holder på å bli sprø, så da kan eg vel like godt slå følge med dere ;)

Skrevet

Er det bare øyelokkene? Jeg har litt i armer og ben også innimellom. Varer bare noen sekunder da, men kan ikke huske å ha hatt det sånn før. Merkelige greier...

Skrevet

Har masse leamus jeg også, men det rareste er at jeg har leamus i TUNGA! Det er skikkelig rar følelse å prøve å snakke samtidig :P

Skrevet

Det er jo helt sprøtt, tunga av alle steder. Morsomt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...