Marika:):) Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Synes jeg merker ekstra mye leamus etter at jeg ble gravid jeg, noen flere som merker no?
M.L Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 hei hei. jeg er i uke 21, og har begynnt å få mye leamus inne på øyet, rare greier. Lykke til videre
Med Søtepi i magen;-) Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 morsomt at du skal spørre om det. jeg har i perioder sinnsykt mye leamus på ene øya mi. Hadde ikke sett sammenhengen på graviditeten før no;-)
Frk J Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Så kult! Jeg har leamus på venstre øyelokk opptil flere ganger daglig, og har hatt dette i et par uker nå...(er nå 17+5) hehe:) Bra jeg ikke er den eneste med snåle "bivirkninger" hihi. Nå dirra det akkurat igjen!!! haha=D
mamma til 3:) Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Oiii=) Trudde det var bare meg:p Har "sliti" med dette i flere uker.. På høyre øye. Godt å se det ikke bare er meg...
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 Mitt høyre øye har dirra flere ganger daglig nå i snart ei uke. Holder på å bli sprø
Snupi27 Skrevet 1. mars 2010 #7 Skrevet 1. mars 2010 å herregud så glad jeg ble for at det er flere av dere =P jeg er oxo en av de som har den "herlige" vibrasjonen på øyet mitt.. hatt det i snart 2 uker og det er veldig irriterende...!!
mamma i vest :) Skrevet 1. mars 2010 #8 Skrevet 1. mars 2010 melder meg inn her... venstre øye dirrer hele dagen, i ukesvis holder på å bli sprø, så da kan eg vel like godt slå følge med dere
Marika:):) Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2010 Er det bare øyelokkene? Jeg har litt i armer og ben også innimellom. Varer bare noen sekunder da, men kan ikke huske å ha hatt det sånn før. Merkelige greier...
07&10&13? Skrevet 2. mars 2010 #10 Skrevet 2. mars 2010 Har masse leamus jeg også, men det rareste er at jeg har leamus i TUNGA! Det er skikkelig rar følelse å prøve å snakke samtidig
Marika:):) Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 2. mars 2010 Det er jo helt sprøtt, tunga av alle steder. Morsomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå