Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 ... da de ikke castet min svigerfar til innspillingen av "Gretne, gamle gubber" som gikk for etpar år siden. Vi traff ham litt i vinterferien, og her er noen av gullkornene: - "Dere kommer ikke til å klare å kjøre opp til hytta nå, det er altfor glatt". Takk for at du sa ifra om det ETTER at vi har kjørt, og etter at vi hadde sittet i kø og kjørt i 5 timer for å komme frem. Vi kom forøvrig opp på første forsøk :-) - Far: "Det er så morsomt med tvillingene nå, for nå har de begynt å snakke sammen". Bestefar: "Hæ?? Snakker de? Nei, det kan jeg aldri tenke meg. Dersom de er så smarte, får dere sende de på gymnaset med en gang". Og det var IKKE sagt på en humoristisk måte. - "Dere ødelegger morsmelkerstatningen når vannbadet fosskoker slik som det gjør nå". NEI, det går bare fortere å varme flaskene - MME fosskoker jo IKKE!!! - "Dere kommer aldri i verden til å greie å grille ute nå som det er vinter". Neivel. Men vi hadde nå en velllykket pølsefest utendørs likevel vi, og det med UTEGRILLEDE pølser. - "Jeg fatter ikke at dere gidder å være på hytta nå i vinterferien - dere får jo ikke sett på OL engang!" Neida, men det går helt fint for oss! - Far: "Tvillingene sover bedre om natten nå som de har begynt å få litt grøt om kvelden". Bestefar: "Hæ, grøt NÅ??? Det skal de jo ikke ha før de er nærmere 1 år gamle! Det er jo direkte LIVSFARLIG å gi de grøt nå!!!" - Far: "Det var så godt å få tatt seg en skitur i dag". Bestefar: "Ja, det tenker jeg nok du synes, du som nesten ikke har vært på ski i vinter. Hadde vært mye bedre om du hadde kommet deg ut på ski 3-4 ganger i uken. Da hadde ikke turen i dag vært så stor for deg. Er da ikke noe å skryte av at du har vært på ski!! Er ofte på ski jeg, men løper da ikke rundt og skryter av det for det om!". - Far: "Jeg trives så godt i den nye jobben". Bestefar: "Javel? Så det var ikke bra nok for deg i den forrige, altså??" Grrr... Kan holde på i timesvis... Og må nesten le litt også :-) Snakk om å se mørkt på livet, altså! Regner med at det ikke bare er jeg som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Ha ha...ja, man kan ikke gjøre annet enn å le! Men han er kanskje litt i overkant bitter, denne her??? Håper du ikke ha kontakt med han hver dag... kan bli litt mye...:-)
PAVEEL Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Å herrefred, regner meg dere teller til 10 mange ganger når dere snakker med han hahahaha! Noen mennesker ser kun det negative altså.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Herregud for en positiv type! Jeg tror jeg hadde bedt ham om å klappe igjen om ikke han kan si noe hyggelig..
Månefeen ♥ Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Jeg må le av han, men synd for de rundt han! Det må være veldig slitsomt og umotiverende i lengden det der! Den holdningen burde ikke finnes sted hos noen, kan de ikke glede seg over ting? Det er ikke SÅ vanskelig å smile litt å være glad Har du prøvd å være skikkelig smileyface i nærhesten av han? Kanskje det smitter?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 Å, herregud! Det var nok verre enn noen jeg har truffet! Huff, så slitsomt å omgås en sånn. Og din mann har virkelig värt flink om han unngått å bli lik etter en hel oppvekst med det der.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #7 Skrevet 1. mars 2010 Minner litt om min svigerfar. Særlig det der med å kritisere fullstendig usakelige ting. Den skihistorien kunne vært om han. Hver sommer nærmest "kjefter" han på mannen min for at han ikke er solbrun nok. Han ler seg i hjel av at jeg smører både meg selv om datteren vår på 2 med faktor 30, og synes synd på ungen som ikke blir brun (!). Og engang vi var i bryllup og måtte overnatte hos dem, ble han dritsur for at vi kom hjem rundt midnatt, han mente vi ikke kunne å feste (jeg var forøvrig høygravid). Ha elsker å gi kritikk og negative kommentarer, jeg har aldri noensinne hørt han gi barna sine noen form for anerkjennelse. Hvis de gjør noe bra bare grynter han, og stiller oppfølgingsspørsmål helt til han finner noe negativt. Derimot bruker han positive ting om sine egne barn til å hevde seg over andre. En gang datteren hans fikk karakteren A på eksamen, så ble han deritsur fordi hun ikke sa det høyt i et familieselskap, for han kunne jo ikke bare si det ut av det blå.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #8 Skrevet 1. mars 2010 Haha stakkars dere!! Hadde ikke orket å være lenge rumdt en sånn mann!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #9 Skrevet 1. mars 2010 Hahaha! Dette er ille, men tror min betemor er hakket verre faktisk. Hun er helt sinnsyk når det kommer til unge ting; - Jeg blåste min bror (han er 20 år yngre enn meg da) på magen da han var baby, så han hylflirte, men det måtte jeg jo ikke FINNE PÅ å gjøre, for gutten kunne jo bli STAMM AV DET!;D - Babyer må for guds skyld ikke se seg selv i speilet, for da kan de bli livredd! - De må heller ikke spise fast føde før de er nærmere året. - Det beste for de er jo at de sover på magen! - Smokk må de ikke bruke, for de kan få tale problemer. Lista bare fortsetter med slike gammeldagse overtro-ting, kom ikke på fler i farta, men det er ofte vi har holdt på å knekt sammen i latter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå