Lykkelig 2.barnsmor:) Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 hei testet nettopp med cb. fikk en veldig tynn strek loddrett.... kan det bety at jeg er gravid eller er den falsk?????
Lykkelig 2.barnsmor:) Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2010 hadde vært gøy;) men stoler ikke helt på den. så skal nå innover til lege for å ta blodprøve.. spent =)!!
Erle79 Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Jeg har aldri hørt om noen som har fått falsk positiv test... Men fint at du skal en tur til legen, da får du jo vite med sikkerhet hvor høy HCG-verdien er, og om du faktisk er gravid.
Lykkelig 2.barnsmor:) Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2010 da har jeg vært der. urinprøven viste neg. mn får ikke svar på hcg.verdiene før om en liten uke..:/ ahh,det blir en lang uke..!;(
påtjukken Skrevet 1. mars 2010 #7 Skrevet 1. mars 2010 kan jo ta flere tester hjemme.. hvor langt er du på vei i såfall? kan jo ta en digital...
mojja78 Skrevet 1. mars 2010 #8 Skrevet 1. mars 2010 hej, .. tok en test fra clear blue i dag, ikke digital, kom en tynn,svak strek der man ser om man er gravid, den var lett blå på farge...er usikker på om jeg er gravid eller ikke...måtte ha den i sjikkeli dagslys for å glimte streken..hadde sist mens den 5 februar, venter den nå den 5...ingen mens symptomer, har sviing/lett verk i ryggen, sentrert til ene siden, ingen verk i bryster(som jeg vanligvis får) anyone?
Lykkelig 2.barnsmor:) Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2010 hadde en rar mens 25jan-1 feb. bare små mengder blod,men kjente ikke at jeg hadde mensen en gang. skulle egentli ha hatt mens forgje mandag i følge siste mens. men er fremdeles ikke kommet,og det er null tegn til at den skal komme.. har bestilt meg tester nå på nettet,blir jo så dyrt å kjøpe mange tester på apoteket:P men gud,hvor jeg undrer på om jeg er gravid eller ikke...! ved siste graviditet hadde jeg også rare blødninger i 2 mnd,og negative tester. så jeg fikk ikke positiv test før jeg var ca 8 uker.. ahhh,vil finne d ut nååå
Lykkelig 2.barnsmor:) Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 1. mars 2010 må også si at jeg ikke har noe som helst sympt på at jeg er gravid,men det hadde jeg heller ikke sist gang..:..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå