snoopy_me Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Da har jeg fått bekreftet nokk et tapt svangerskap.. Mista en i slutten av oktober 09.. ble gravid igjen i desember. Var på tidlig ul idag uke 12.. der var det dødt igjen!!!!!!!!!! Jeg kjenner at jeg vil gi opp.. Har en gutt fra før på 3år.. skal vell kansje ikke få flere da.
Trolleliten Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Det var trist. Gutten din er jo liten enda, så det er jo ikke for sent sånn sett, men skjønner at det er en påkjenning og håper du tar vare på deg selv og familien =)
dinadina Skrevet 2. mars 2010 #3 Skrevet 2. mars 2010 Jeg hadde en MA i uke 13 for 14 mnd siden, og nå tyder alt på at jeg mister igjen, denne gangen en SA. Jeg har to barn fra før, og var på vei til å gi opp etter at jeg mistet sist. Nå bestemte vi oss for å prøve igjen, men det virker som om vi virkelig skal få testet til fulle at vi virkelig ønsker oss et barn til... Men det gjør vi! Så får vi se om jeg har mot til å prøve enda en gang... Sender deg varme tanker, og håper du finner mot og krefter til å prøve igjen. En ting er i hvert fall sikkert; hvis vi ikke er villig til å ta sjansen, så blir det i hvert fall ikke flere barn. Vi begge er jo så heldige at vi har fått bekreftet at vi kan få barn, så det er i hvert fall noe positivt å ta med seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå