2 prinsesser + liten spire=) Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Har kjøpt en brukt vogn, og her vender ungene fra meg sånn vi har fått den. Ble vist hvordan man snudde den, men husker det ikke! Noen som har peiling? Er sånn at man kan vippe håndtaket over, ikke sånn man løfter av hele vogndelen og snur.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Kommer litt an på merket, men det skal være en dings på hver side, nedpå styret, som man drar til seg, for å vippe over?
2 prinsesser + liten spire=) Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2010 De eneste vippedingsene jeg fant gjorde at vogna ble lagt sammen. Tekniske mamma = FAIL!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Hehe, enn lengre opp på styret da? Må jo være i forbindelse med styret ett sted. Må le litt, viste liksom ikke hva slags vogn det var i forrige innlegget, så står det og gliser til meg i hele overskriften, tihi...
Gjest Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 http://www.emmaljunga.no/pdf/manual_citycerox360.pdf kanskje du finner det her?
2 prinsesser + liten spire=) Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2010 Jeg fant ut av det! Hurra! Latterlig enkelt var det ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå