Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det ikke slik her i landet at den man er gift med automatisk blir oppført som far til barnet..enten han er det eller ikke for å si det sånn...??

Dermed så blir vel mannen din juridisk far automatisk.

Tror jeg, om ikke det har vært noen regelendringer her i det siste.

Hei. Hvorfor vil du til danmark? Bare lurer altså. Men siden du er gift så har du vel mulighet til å gjøre det i Norge? Eller blir det ikke noe kortere vei uansett? Jeg og samboeren dro til volvat i oslo. Var der siste gang i Januar(er nå gravid...weee) og da hadde det kommet noen nye regler, så han måtte skrive under på papirer rett etter inseminasjonen. Går ikke ann å lure seg unna no farskap her nei...hehe.. Ikke at han hadde gjort det heller da.

Gratulerer så mye med baby i magen!

Vi reiser til Danmark fordi vi har to barn, og derfor får vi ikke mer hjelp av det offentlige i Norge.

Volvat har vi veldig neg. erfaring med.

Klinikken vi har vært i kontakt med i DK virker bare superhyggelige, vi føler oss godt mottatt :)

Det blir egentlig ikke noe dyrere heller.

Annonse

Takk:-)

Okei. Ja har hørt mye positivt om klinikkene i DK inne på forumet her. Hvis det ikke blir no dyrere er det jo greit å få med seg en Danmarkstur eller to. Vi bor ca 2 timer unna oslo, så var veldig greit for meg at det ikke var lenger pga jobben osv. Vanskelig å planlegge noe siden jeg ikke viste akkurat hvilke dag jeg skulle dit.

Det er vel ikke så lang ventetid dit dere skal?

Masse lykke til:-)

Ja - kan absolutt anbefale Danmark :) Har to vennepar som også har valgt klinikker i Danmark foran de norske. Både at de ikke har ventetid + at de er kommet endel lenger i forskningen teller absolutt positivt ... F.eks assisted hatching er tillatt der men ikke i Norge. Begge mine vennepar fikk tvillinger på forsøk nr 2 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...