Gå til innhold

Et facebook spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er med i en gruppe på fb (med gamle klassekeamerater) . Vil blokkere et av medlemmene i den gruppen, men får det ikke til.

Når jeg søker på navnet til denne personen for å blokkere, så kommer det ikke opp noe bilde av NN, men når jeg går inn på gruppens venner, så får jeg opp bildet av denne personen som jeg ønsker å blokkere.

Er det sånn at man ikke kan blokkere personer som er med i samme gruppe som en selv, kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dere ikke er venner, og ikke du kan finne personen på vanlig vis, hvorfor blokkere?

Skrevet

Finner NN på vanlig vis, ligger i samme gruppe som meg og har felles venner. Er kun når jeg bruker blokkeringsfunksjonen og søker, at jeg ikke får frem vedkommende, synest det var merkelig, for ved vanlige søkemetoder får jeg personen frem.

Skrevet

Høres ut som denne personen har gjensidige følelser for deg, at personen har blokkert deg allerede.

Skrevet

Personen er en stalker

Var min tanke at NN hadde blokkert meg, men hvorfor kan jeg da gå inn på denne personen sin profil, og se både vegg, bilder og venner? Kan ikke det på personer som jeg har blokkert tidligere, eller hos andre som tydeligvis har blokkert meg, da finner jeg de ikke engang, når jeg søker på de..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...