Gå til innhold

Supert tips for dere som er plaget med Herpes på leppa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært plaget med Herpes på leppa, at det dukker opp i tide og utide:( Har brukt Zovirax etc, men det det har jo utviklet seg til sår allikevel..Og det er jo så stygt..

Så fant jeg redningen min:))) Noe som heter Herpotherm. Ser ut som en leppestift med en varmeplate på. Når du kjenner at det begynner å prikke på leppa, setter du den der det prikker og plata varmer seg opp til 54 grader og dreper all dritten som er inni der! Hele greia er over på 4 sekunder.) Har ikke hatt et eneste Herpesutbrudd etterat jeg fikk denne:)

Legger ved link om noen er intressert:

http://cgi.ebay.de/Herpotherm-1-Stueck_W0QQitemZ350287627099QQcmdZViewItemQQptZHaus_Garten_Medikamente_von_Apothekern_Medikamente_von_Apothekern?hash=item518ec5035b

Anbefales;))

Skrevet

Wow! Dette høres ut som noe jeg skal investere i. Har nettopp hatt en utbrudd, og siden jeg er gravid, får jeg ikke medisin eller salve mot det. Så det satte seg i kjertlen under haka og nedover halsen, det var rett og slett grusomt vondt.

Skrevet

hvor får man tak i det da?

kom meg ikke in på linken..

Skrevet

Gå inn på www.ebay.de, og skriv inn herpotherm i søkefeltet! Den første som kommer opp der var han jeg kjøpte fra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...