Gå til innhold

Flere som har lyst til å skryte litt her? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er hele andre etg støvsuget, sengklærne luftet, rommet til minste ryddet, skjært til en madrass, 1. etg er støvsugd, og tørket støv av, har vasket klær og hengt opp. Heldigvis er det ryddig, så nå er det helt supert her. Badet er ordnet, og skal vaskes skikkelig grundig i morgen.

OG jeg digger Jif-moppe-systemet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ryddet begge barnerommene, vasket og brettet 3 vasker med klær, badet sønnen min og tømt og satt på en ny oppvaskmaskin. Etter å ha dibbet litt mens barna leker med togbanen sin, skal jeg støvsuge:)

Skrevet

Det er godt å ha unnagjort husarbeidet fra morgenen av:)

Skrevet

Så flinke dere er! Selv har jeg spist frokost, og sitter nå og er dårlig etter frokost, hehe! Er høygravid og blir kvalm av mat pga liten plass. ;)

Når jeg ikke er kvalm mer skal jeg gå meg en tur ut i den friske luften. Huset får være som det er, jeg orker ingenting.

Skrevet

Sånn var jeg da jeg gikk gravid også. Bare slapp helt av og kos deg du :). Om ikke lenge har du energi nok til å sveive over hele huset med jif-moppe-systemet du og ;)

Skrevet

Jeg har levert minsten i barnehagen,vært på trening,bretta to maskiner med klær,nå er det en pause før jeg hiver meg i dusjen og etterpå vasker leiligheten :)

Føler jeg er i det effektive hjørnet i dag hehe

Skrevet

Du er gravid og veldig unnskyldt:) Du kan ikke slite deg ut på husarbeid, du har en større jobb du må samle krefter til!

Håper du får en fin spasertur, klem!

Skrevet

Mandagen er den store vaskeklær-dagen her i huset samt rydding etter helgen strabaser;-p

Vi har som hovedregel (mest for meg som har et snev av kontrollfreakhet) at minst mulig skal gjøres i helgen -da er det bare helgekos som gjelder.

Men da har man masse energi til å gå på de kjedelige oppgavene på mandag og da :-).

Skrevet

E&A, det hørtes deilig ut å ha trent, det skulle jeg og ha gjort. Kanskje jeg skal prøve ut Zumbaen min etterpå, hehe...

Skrevet

Fornuftig tankegang:)

Skrevet

tatt oppvaske, støvsuget, vasket badet og tatt klesvasken

(ser seg om) huff nei :-O ønske tenking ;-)

mener ikke å være spydig mot noen av dere.. men skulle bare ønske jeg hadde vært like flink som dere! *sjalu*

nei.. får sette på noe musikk og svinge i gang med husvasken da.. huff :-/

Skrevet

har lagt ned snuppa for en lur:-) selv har jeg nettopp satt på en maskin med klær å brettet sammen en maskin med klær å lagt unna..

nå tenkte jeg å tørke litt støv før jeg støvsuger åså setter unna noen rene kopper å kar:-)

Skrevet

Ja ta deg en runde med Zumba ;) Zumba er jo så GØY! :D

Er så deilig å trene tidlig! Selv om jeg for en uke siden følte jeg holdt på å begå selvmord da jeg gikk på aerobic kl 10 om morningen hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...