Gå til innhold

Er det noen som har erfaring med Emmaljunga Mondial Duo Combi-vogn med creme Leatherette? (samme som på Skravlesiden)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøre denne vognen, men er usikker på hvor "slitesterk" denne fargen er og hvor lett den er å gjøre ren. Er det noen som har lyst til å dele erfaringer her?

Skrevet

Har den ikke. Men har hørt at Emmaljungavognene generelt er enkle å regnjøre. Når du i tillegg skal ha skinnimitasjon som creme leatherette er, så er det vel bare å pusse av skulle jeg regne med :). Klart den vil bli fortere skitten enn en sort, men slik er det jo. Vogna er dødslekker den! (kan bli litt klamt med skinn i sommer da... )

Skrevet

Hei !

Jeg har den heller ikke , men jeg hadde lyst på den , er skikkelig lekker da :-) . Eneste jeg syns at den kanskje så litt " jentete " ut . Venter riktignok jente no i april , men kan jo være det kommer en gutt neste gang . Men iallefall , hun i butikken sa den var lett å holde ren , og det var bare til å tørke av den . Jeg endte selv opp med en nesten lik Emmaljunga , bare i svart . Fin den og :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...