Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 sønnen min på 15 mnder våknet torsdagskveld , da hadde han spydd, maaasse. så kom det engang til...etter dette sovnet han greit, og sov til neste dag. da var han i fin form, spiste drakk osv. på kvelden begynte han å spy igjen, jeg tenkte han var nok kvalm av maten, så dagen etter gikk det i brødmat/mariekjeks og vann. denne kvelden spydde han ikke. MEN i går, da fikk han litt grøt og litt middag, dette kom altså opp igjen...har aldri opplevd spysyken på denne måten jeg, er det vanlig?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 det er jo aldri noen som svarer på innleggene mine =/=/
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Har du tenkt på om de kan vere melk han reagerer på?? Prøv å kutte ut de et par dager bare for å se,husk ALT med melk i!! Min sønn som da var 2 år kasta opp hver kveld vi la han over lengre tid...holdt på å bli sprø,var til legen og alt fikk beskjed om at dette gikk over,han hadde bare litt slim! Til slutt oppsøkte vi osteopati, og etter en behandling var han helt frisk! Var litt vev i magen som låg som en knute som han løste opp! Er veldi glad for alternativ behandling for legene vet ikke alltid hva di driver med!! Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 jo det kan jo være, men er det vanlig å plutselig reagere på mme som han har fått siden han var 4 mnder?=/ har ikke prøvdt å gitt han så mye vanlig melk, siden han ikke er gla i det, men han har fått en flaske/kopp mme om kvelden før han legger seg..så, vet ikke helt jeg?burde vel bare ringe lege.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå