Gå til innhold

SE HIT alle menn!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om silikon i brystene dersom man ikke gjør det av forfengelighetsgrunner men fordi man selv føler seg bedre og har for små i utgangspunktet....etter å ha ammet flere barn...og da snakker jeg ikke om større enn 75c om det sier dere noe:)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

frua har det hun kaller "liten B-cup".. sier meg ikke så utrolig mye.. hva er egentlig forskjell på liten og stor cup?

hvis hun hadde vurdert det av slike grunner, så måtte hun vel få lov til det..

men tror nok jeg ville savnet de hun har nå! enda om de skulle starte å henge litt, så er det jo fortsatt de jeg er vandt til, de jeg liker :)

men, om det er det som skulle til for at hun hadde blitt i bedre humør, så kunne jeg nok tatt farvell med de normale, naturlige.. og venne meg til silikon..

håper hun ikke kommer på en slik ide.. og at hun ikke leser dette innlegget da..

ja, jeg er inne på anonym forumet deres.. og ser litt på 2 trimester også, siden frua går gravid, så er vel dette sånt vi menn gjør for å forstå oss på dere.. men det er ikke lett :)

håper du da fikk svaret du ønsket, nå skal jeg levere minsten i barnehage, må bare få opp fruen først :)

Skrevet

Hehe..det der tror jeg ikke det er en mann som har skrevet.. Ikke fordi det ikke er sant at de liker de puppene vi har naturlig, men fikk bare en følelse av at det var skrevet av en kvinne.. :)

Skrevet

første tanken her også :-) hehe..

men hvem vet..

Skrevet

Tusen takk for svar:)

Når jeg vurderer dette, er jeg fast bestemt på å beholde fasongen på de jeg har i dag:) Ikke noen struttepupper som ser unaturlige ut!! Jeg er veldig fornøyd med de, ønsker bare å føle meg bittelittegrann mer kvinnelig....:) Så helt like, bare gå fra en liten håndfull, til en fyldig håndfull! Men hadde kjæresten min hatt noe som helst imot det, hadde jeg aldri gjort det!:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...