Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår på snart 1 1/2 år har aldri vært noen soveunge, og har alltid stått opp tidlig, men nå tar det helt av! I ei uke nå har han våknet kl 04.30! Har for det meste prøvd å hysje, sagt at det fortsatt er natt, har prøvd å unngå å ta han opp i vår seng, og heller lagt oss på madrass inne hos han. Han har som regel brukt å stå opp kl 6. Men vi har hatt perioder der han har vært oppe kl fem, men halv fem er jo natt! Det skal sies at han har vært syk nå i et par dager, kanskje det har plaget han tidligere i uka også, at det er derfor han har våknet så tidlig? I dag er han frisk, og fortsatt oppe halv fem! Er det noe hjelp og få om man ringer helsestasjonen eller lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si at han sover 1-2 timer på dagtid, fra 11 som regel, men nå har de måttet legge han kl 10 i barnehagen, og da sover han jo kun til 12. Og da er han jo nesten overtrøtt kl 19 når vi legger han! Blir jo bare en ond sirkel dette her! Har tidligere prøvd å legge han både tidligere og senere enn 19, uten hell....

Skrevet

Huff, det skjønner jeg godt. Jeg ville prøvd å¨nytt å legge han tidligere på kvelden. Kanskje allerede klokka 18. Er han overtrøtt, så har jeg lest at han gjerne vil ha for tidlige oppvåkninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...