★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 det er så små mengder at jeg må trøkke papiret ltt oppi for åå se noe men jeg er bekymret...!! har hadde hcg på 316 på det som de fleste vil kalle ikm dagen...dette er mitt 3 og første positive ivf forsøk så erjo livredd dette skal gå til hell....pga høy hcg har jeg hvilt meg litt på den emn tvilen preser seg igjennom og redselen lugger i meg hele tiden:( har ikke vondt da men...kan det være begynnelsen på noe jeg ikke vil oppleve?går det bra om hcg er doblet som den skal siden sist?tusen tanker opp hodet.....uff litt sy fra meg men jeg er så redd det ikke skal gå nå som vi endelig fikk det til!!!
Nat27 Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Jeg hadde sånn utflod i forrige uke. Leste mye om det på nettet og innså at det egentlig er ganske vanlig. Det er visst det klare blodet man skal bekymre seg for... Men jeg gikk uansett til legen for å ta en hcg. Den var fin, og når jeg tok ny hcg noen dager etterpå var det en fin stigning der Utfloden stoppet også, så jeg har roet meg helt med tanken på at alt er som det skal ) Men skjønner for all del bekymringen din, selv om jeg ikke tror det er noe galt. Ta deg en tur til legen å ta ny hcg, så er jeg sikker på at du blir beroliget md dette Lykke til )
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2010 tusen takk for svar:) har googlet meg halvt ihjel jeg også men syns det er ganske alvt om halvt hvem det går bra med og ikke.....føler jeg maserfælt om dette her men fader så engstelig jeg er.... ska ta ny bp om en times tid så håper på svar i morgn og at det er er rundt 1264 ca hehehe.har regnet på det på hcg kalk. den bør være på det skal det vær 100% stigning.... de fleste sier det ikke r no galt men rart med det hvor mye letter det er å tro på det negative enn ddet positive:s
MC81 Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 De sier jo at det er helt normalt og blø litt i svangerskapet og at de ikke trenger å være noe å bekymre seg for! Samtidig så sier de at alle blødninger skal sjekkes ut av lege/JM så bra at du skal sjekke ting i dag! Håper alt går bra! Lykke til!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2010 da var ny bp tatt og håper på svar i morgen den dag!!! knå er det vanlig utflod igjen og veldig lite...så håååper så inderlig at dette bare var kroppen som skremte meg!! visst veldig glad i å skremme meg denne tøysekroppen min....
Frk Marge Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 Det var sånn jeg blødde når jeg hadde MA i høst! brunrosa spotting, minimalt i mengde i over en uke før jeg fkk konstantert MA'en. MEN det var spesiellt en ting som skillte det fra vanlig spotting og det var lukta. det luktet søtemment - kadaverlukt rett og slett Det var det som med rette gjorde meg nervøs... Håper det gåt bra for deg Blødningen kan jo komme av hvasomhelst av ufarlige ting da
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2010 hmm...har jo ikke blødd i den forstand...nå er det forresten vanlig farge igjen:)gul/hvit.... takk og lov og xxxx aaaalt!!!er så lite at jeg må som sagt oppi der.... men håper det ikke var noe tegn til ma dette her...redd for å gå på do vettu...
Puppen og lillemor Skrevet 1. mars 2010 #8 Skrevet 1. mars 2010 hei, Jeg vet så utrolig godt hvordan du har det.. jeg har hatt brunlig utflod nå i over en uke.. ikke hver dag, men innimellom. Og som hos deg må jeg liksom "oppi" for å se om det kommer noe på papiret. Har hatt en ma før og er livredd for at det skal skje igjen.. men hadde ikke denne type symptomer den gangen.. da var det friskt blod.. Jeg skal til ul litt senere i dag, og får da endelig svar på om det er over og ut eller om alt ser bra ut.. er supernervøs.. og krysser virkelig alt for at det skal være gode nyheter! Lykke til tøysekroppen.. håper det går bra og at du får gode nyheter når du får svar på testen..
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2010 hopefullysoon: ønsker deg all mulig lykke og hell på ul i dag!!!regner med du oppdatere litt;) krysser fingrene for deg!xxxxx
Puppen og lillemor Skrevet 1. mars 2010 #10 Skrevet 1. mars 2010 hei igjen, Da var ul overstått og vi har sett en bitteliten sak med et bankende hjerte! Gyn mente alt så veldig bra ut, og størrelsen stemte veldig godt overens med 7+4 som jeg tror jeg er.. Han kunne ikke si noe om årsaken til blødningene, men siden alt så fint ut så mente han at jeg ikke skulle bekymre meg for mye.. skal tilbake til en ny sjekk om 3 uker! Håper virkelig du får like gode nyheter i morgen tøysekroppen.. krysser fingrene for deg! (og for meg selv for at det skal gå bra videre også..)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 1. mars 2010 åå jaaa:)) nå ble jeg glad for deg!nå kandu slappe av..nå er det større sjanse for at det går bra enn ikke....for en lettelse.... er litt mer posiiv selv nå som lat har gitt seg her...det murrer i ny og ne men sånn skal det vel være dr nede nå har jeg skjønt....? flott at det gikk som det gikk me deg!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #12 Skrevet 2. mars 2010 bare sånn for ordens skyld så var bp min steget nå fra 316 til 1129 på 4 døgn...da går det vel bra....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå