Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Grunnen til at jeg spør er fordi jeg var på do halv 7,kl halv 8 kjentes det ut som om det kom litt.Men gikk på do igjen og fikk tisset bitte litt.Hvart på 8 kom det litt Vann/tiss igjen... Men så tenker jeg at det kanskje er litt flaut om jeg bare har tisset på meg... Er det det? Har foresten termin 12 mars..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Det skader ikke å få sjekket seg Det er maaaange som har tatt feil. Hehe.. Det er noe jordmor og leger er vant til
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 er man usikker; DRA PÅ FØDEN! hadde selv vannavgang i tidlig stadie (det stopet opp pga klemme).. når jeg ringte føden ba de meg roe meg ned, for "førstegangs blir så fort hysteriske".. jeg var sikker på at det var vann avgang, men føden sa det sikkert bare var jeg som tissa på meg, for det var alt for tidlig for fødsel (uke 22).. jeg mistet ungen 2 dager senere.. neste graviditet var vi på føden ca 2 ganger i månden, og altid godt motatt :-) er bedre å reise inn og måtte le bort et "uhell", enn å gå og lure :-) om det er et "uhell", spør om de kan ta en test for urinveis infeksjon samtidig :-)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Man skal alltid kontakte føden fra uke 16! Viktig info! :-) Nei, det er ikke pinlig om du har tisset litt på deg . Det skjer OFTE! Hva enn du lurer på, mistenker, etc : Kontakt føden, å tving dem til å ta deg på alvor om du føler at du ikke blir tatt på alvor. Lykke til. Hilsen "føden-ansatt"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå