Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex i går, og testa positivt på EL-test i dag.

Er det sannsynlig å bli gravid nå? Eller kan vi ha unngått det?

Må bruke EL-tester på grunn av at forrige legen jeg hadde var så inkompetent at hun reiv opp livmorhalsen med spiralen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex dagen før el gir gode sjanser ;o) Er som regel elslim dagene før el, slimet hjelper sæden opp til egget. Det som er den vanskelige jobben er om det befruktede egget vil feste seg. Husker ikke hvor mange prosent sjanse det var, men det var ikke over 60% (tror jeg).

www.pernille.info er en fin side jeg anbefaler prøvere.

Hva har din el.testing med at legen reiv opp livmorhalsen din? Har du ikke el hver mnd? Lange sykluser? Korte?

Skrevet

Joda, jeg har regelmessig EL tydeligvis, men jeg får ikke satt inn spiralen før det er ordentlig grodd =S

Var bare en liten spesifisering for å slippe svar fra enkelte som er veldig glad i å kverulere :-)

EL-testene bruker jeg rett og slett for å prøve å unngå å bli gravid, men akkurat nå er jeg litt redd for at jeg har driti meg ut for å si det sånn.

Men er det så er det :-) Ikke noe annet enn å forberede seg på to tette da :-)

Skrevet

Du er ikke prøver nei...hehe..om mensen ikke kommer om 2 uker så vet du hvorfor ;-)

Lykke til!

Skrevet

Hehe, takk for det du :-)

Skal til gynekolog på onsdag, så får vi se om han har noe rart å fortelle meg. Burde vel sikkert klare å se om jeg er gravid igjen eller ikke da. Satser på det... Er vel andre ting som forandrer seg før hormonene tenker jeg :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...