Gjest Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 er det ingenting og gjøre med dette? skal til syden og får selvfølgelig mensen avreisedagen... blør ganske mye og 6-7 dager dvs hele ferien.. noen som kan gjøres? kan jeg evt slutte med pillene? får man da blødning når man slutter eller har det ingenting å si?
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Vet ikke hvordan det er med mini-piller, men du kan jo be legen om resept på de tablettene som utsetter menstruasjonen?
meg & to små vampyrer Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Noen kan jo utsette med slike piller man får av legen. Da JEG tok de blødde jeg bare hver dag i en måned istedet.
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Du er jo et unikum av de sjeldne hva blødninger angår
meg & to små vampyrer Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Du får det til å høres så fint ut du Palmesus:) Ja, uansett hva det er så blør jeg. Det er sant. Men moralen er; om du reagerer lett på hormoner, så er det en sjanse for at slike piller får deg til å blø.
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 Må det, det er mandag! Ny uke, nye muligheter ) God moral!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå