MiraculixGRAVID Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Nå forstår jeg ingenting, og begynner nesten å tro det er noe galt med testene mine..? Fikk positiv el-test for 8-9 dager siden, og det passer egentlig fint (16 dg før tr). Har veldig sjeldent el, og muligens pco - men det er ikke 100% bekreftet enda. Men blodprøver har vist at jeg noen ganger ikke har el. Har tatt tester før, men de kan være neg hele syklusen igjennom. Tatt en pergokur tidligere, da gikk syklus fra 35dg til 32 dg, så regner med at jeg hadde EL da, men det ble ikke fulgt opp av lege. Men det kan jo stemme med pos eggløsningstest denne pp, om syklusen blir kortere. "Måtte jo" bare brenne av en test idag bare for å se, tok morgenurin (vet man egentlig skal teste kveldsurin) og den ble positiv igjen. Det er 6-7 dager til jeg evt skal ha mensen, så da tenker jeg - er det mest sannsynlig at det er noe feil med testene mine? Jeg har tatt Bidronning Gele og Wild Yam de siste to syklusene, de kan vel ikke påvirke testene de? Har lest at noen får pos tester ved graviditet, men en uke før tr skal komme er vel strengt talt veeldig tidlig isåfall? Alle svar mottas med takk :-) Lurer fælt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå