Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Har en Daniella fra før og får nok en jente. Hva passer til?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Michelle Isabell Alexandra Sånne navn som gamlingene her inne ser på som ''jåle navn''....
Jordbærpiken Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Daniella passer til alt uten om navn som ender på A. For eksempel synes ikke jeg at Daniella og Alexandra passer sammen, fordi det høres så "hardt" ut? ... Selv synes jeg Christiane er kjempe fint. Daniella og Christiane. Sounds good i mine ører! )
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Nei, altfor likt. Bedre med Daniella og Erica eller Mikaela:-)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 Syns ikke navn som slutter med A er dumt jeg... Daniella og Alexandra klinger kjempe bra i mine ører, men Daniella og IsabellA f.eks blir litt for dumt,..
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. mars 2010 #8 Skrevet 1. mars 2010 Cecilie/a Charlotte Tomine Hermine Andrea Christina Nicoline Caroline Ingeborg Ingrid Katarina Therese
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå