Gå til innhold

Til alle dere finn selgere som syns at 600-800 kr for en brukt reima dress er et kupp:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det salg og dermed så får en faktisk en helt ny reimadress billigere enn det dere skal ha for den brukt.

Jeg skjønner godt at dere vil ha noe igjen for alle de "dyre" merkeklærne dere har kjøpt til ungene deres, men finn nå en litt annen årstid og selge disse dressene på. Høsten er sikkert en fin tid, da er det lite salg og folk må betale full pris for reima, troll og alle andre vinterdresser.

Å jeg syns heller ikke at 250-300 kr for brukte vintersko er et kupp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer HI.

Skrevet

Man kan si mye rart om bim/dib, men for en førstegangs-mamma så har jeg unngått mange kjøps-feller takket være dere.

Jeg har ikke peiling på hva ting koster, hva det burde koste brukt, når det er salg, hva man tar for en barnevogn etc. Ikke at jeg har handlet noe brukt enda og det er mye takket være dere :D

Skrevet

Alt det jeg har lært om barnevogner i forhold til hva en bør betale i forhold til modell og slike ting har jeg lært her inne;) Jeg er faktisk veldig glad for at jeg ikke har kjøpt ei overprisa vogn eller betalt overpris for en brukt reimadress ol. Jeg er også veldig takknemmelig for det jeg har lært her inne!He, he;)

Skrevet

Før jeg kjøper noe brukt så søker jeg for å se ny-prisen på inernett.Og jeg betaler ikke halv pris for noe brukt.Da skal det være halve av halve isåfall.Eller iværtfall meget nær halv pris.Sjekker også om det er salg på varen jeg kjøper.

Å ta 20 kr for bodyer fra H&M osv gjør jeg ikke.Ikke at jeg har kjøpt det,men bare et eksempel..

Meg

Skrevet

Helt enig!

Jeg kjøpte nesten nettop en dress på salg, som småen skal ha til høsten igjen! ;o) Og jeg har nok ikke bommet på str, siden jeg kjøpte str 92 og han blir 2 år på nyåret. ;-) Veldig smart og handle på salg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...