Gå til innhold

Sterke smerter i magen,blødning og positiv test????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk akutt vondt i magen idag,er over en uke før jeg skal ha mens... Så mannen min kjøpte en test bare for å se...Den var positiv! Men jeg blør,og har vondt fremdeles.... :S Noen som har opplevd dette? Kan det være en abort.... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det hørtes ikke godt ut :(

Det kan være en abort ja, men det trenger ikke være det. Mange blør i begynnelsen av svangerskapet og man kan ha veldig vonde menslignende smerter og. Men kanskje du skulle kontaktet legen din imorgen og fått de til å ta en hcg-blodprøver av deg? Da kan de se om det har vært en abort eller om du forsatt er gravid.

Ønsker deg lykke til, og håper på det beste :)

Skrevet

Jeg får ringe i morgen og høre.... Det er friskt blod det som kommer.... :( Forferdelig trasig,vi har prøvd i 5 år nå! Men det er naturens gang.... Begynte med forferdelig stikkninger på venstre side.... :( Takk for svar

Skrevet

Nå skal jeg en tur på sykehuset da.... Så får vi se :S

Gjest iliis
Skrevet

Hva skjedde Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷAngelMamaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ?

Skrevet

Håper det gikk bra! Venter spent på å høre oppdatering fra deg!

Skrevet

Jeg dro til sykehuset på mandag,fikk sjokk beskjeden jeg var gravid på utsiden av livmoren og ble sendt rett til operasjon :( Den hadde sittet på min venstre eggleder :( (Slapp heldigvis å fjerne egglederen) Men for et sjokk :( Så nå sitter jeg her uten baby i magen,og full av sting og masse vondt .... Men men vi gir oss ikke....

Takk for svar....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...