Baby*2012 Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Jeg fikk akutt vondt i magen idag,er over en uke før jeg skal ha mens... Så mannen min kjøpte en test bare for å se...Den var positiv! Men jeg blør,og har vondt fremdeles.... :S Noen som har opplevd dette? Kan det være en abort....
Lille diamant Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Huff, det hørtes ikke godt ut Det kan være en abort ja, men det trenger ikke være det. Mange blør i begynnelsen av svangerskapet og man kan ha veldig vonde menslignende smerter og. Men kanskje du skulle kontaktet legen din imorgen og fått de til å ta en hcg-blodprøver av deg? Da kan de se om det har vært en abort eller om du forsatt er gravid. Ønsker deg lykke til, og håper på det beste
Baby*2012 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2010 Jeg får ringe i morgen og høre.... Det er friskt blod det som kommer.... Forferdelig trasig,vi har prøvd i 5 år nå! Men det er naturens gang.... Begynte med forferdelig stikkninger på venstre side.... Takk for svar
Baby*2012 Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2010 Nå skal jeg en tur på sykehuset da.... Så får vi se :S
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 Håper det gikk bra! Venter spent på å høre oppdatering fra deg!
Baby*2012 Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2010 Jeg dro til sykehuset på mandag,fikk sjokk beskjeden jeg var gravid på utsiden av livmoren og ble sendt rett til operasjon Den hadde sittet på min venstre eggleder (Slapp heldigvis å fjerne egglederen) Men for et sjokk Så nå sitter jeg her uten baby i magen,og full av sting og masse vondt .... Men men vi gir oss ikke.... Takk for svar....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå