Gå til innhold

Dere som har flere barn- ulike symptomer i hvert sv.skap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fht gutt og jente, har symptomene vært veldig forskjellige?

Jeg har gutt fra før, og da var jeg kvalmen fra dag 1 av, det er jeg ikke nå. Kun litt uggen på kvelden, men det er nesten bare "hyggelig" å bli påmint om at en er gravid ;)

Utrolig spennendes dette her :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med jenta jeg fikk så var jeg ikke noe særlig kvalmen,men nå,off,er så kvalm både morgen dagtid kveld og natt.. Så er veldig spent på om det blir gutt denne gangen:)

Skrevet

Hi hi, hvis det er "fasiten" så får du en gutt og jeg en jente denne gang;)

Skrevet

Ja,det kan bli spennende og se:) Må huske kallenavnet ditt så jeg får vite hva du får hvis du selv skal vite det:) Jeg skal vite hva vi får :)

Skrevet

Det skal jeg også vite så snart jeg kan :) Så får vi holde oss oppdatert! Når har du termin?

Skrevet

Menstermin er 21 september,men den blir sikkert flyttet lengre frem,gjorde det i sist svangerskap..

Skrevet

Ok, min er 1 november, så da er du noen steg foran meg :)

Skrevet

Fikk jente sist, og var da småkvalm litt sånn av og på i hele 1.tri. Denne gangen er jeg akkurat likedan, så spennende å se=)

Skrevet

Masse lykke til jenter <3

Skrevet

Jeg fikk gutt sist, og da hadde jeg ikke et eneste graviditetssymptom. Denne gangen har jeg vært ganske kvalm. Men det kan jo komme av mer stress med både jobb og barn. Sist hadde jeg jo bare meg selv å tenke på. Etter jobb kunne jeg jo legge meg rett på sofaen og slappe av hvis jeg ville det. Nå har jeg jo miniturbo rundt meg som bestemmer når jeg må stå opp i helgene og som vekker meg på natta..;)

Skrevet

Jeg har 2 jenter fra før, og når jeg gikk med dem var jeg kvalm og kasta opp i 3-4 mndr.

Denne gangen er alt annerledes, jeg var kvalm fra eggløsning og ca 3 uker fremover. Men nå er jeg ikke dårlig i det hele tatt! :)

Så jeg tror alle reagerer forskjellig!

Jeg har forresten termin 22.Oktober, ifølge disse terminkalkulatorene da! :)

Det er 7 år siden jeg fikk sistemann, så jeg kjenner etter alle symptomer som er å finne, er som om jeg er helt grønn på dette! :) Morro er det! :) Blir spennende å se hva det blir! :)

Skrevet

jeg var veldig kvalm og spydde sist jeg var gravid, da ble d jente=)

Har hatt litt på følelsen att d blir gutt denne gangen.. Helt til kvalmen kom! Nå spyr jeg og er veldig kvalm akkurat sann som sist.. så nå lurer jeg litt på om d kanskje er en jente igjen alikevel...;-) men men, d er jo akkurat d samme! :-D

Skrevet

Hei =) Med gutten min for nøyaktig 7 år siden så spydde jeg skikkelig og hadde alle symptomene. Nå er jeg bare småkvalm og har ømme pupper. Spent på kjønnet ja =)

Skrevet

jeg har ei jente og en gutt og hadde nesten ikke symptomer med noen av dem, veldig spent på om det blir likt denne gangen:) er bare 5 uker enda, men foreløbig merker jeg ingenting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...