Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #26 Skrevet 1. mars 2010 antar (ut i fra det jeg har lest her) at jeg også er HI da... vel HI; du er flink til å løpe landet rundt du ;-) hehe støtter deg fullt ut i uttalelsen din! saken her (om dere leser det sånn jeg gjør) er at HI synes det er idiotisk at folk henger seg opp i skrivefeilene til andre, og bruker tiden sin på å henge seg opp i det, istedenfor å faktisk svare den persjonen som spør om noe! blir litt bortkasta om man bare går inn på innlegg for å konkludere med at "HI" har skrevet "brøskive" i stedenfor "brødskive"... da har man lite å finne på! og det har nok med måten man påpeker skrivefeil på.. det er det første man skriver, i stedenfor å skrive svar først, og heller avslutte med noe sånn som; ps.: brøskive er feilstava, skulle vært brødskive :-) da ville dere ikke virket som hormonelle forumtroll ;-) mener ikke å tråke noen på foten her.. men, de som tar dette til seg som negativt, de vet vel i så fall hva de er.. hilsen (ikke HI :-P ) ei som selv kan være et hormonellt forumtrol til tider :-D
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #27 Skrevet 1. mars 2010 Til HI, Du glemte et par punktum der .... ;=) Unnskyld.... klarte ikke å la være...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå