Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Skal si opp plassen, hva skriver jeg?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Ville bare skrevet et helt enkelt, formelt brev: Oppsigelse av barnehageplass for *barnets navn* Vi sier opp plassen til *barnets navn* på avd *navn på avd*. Barnets siste dag vil være *dato*. Med vennlig hilsen -ditt navn- Trengs vel ikke mer enn det, det er jo bare en formalitet.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 xxx Barnehage.. adresse adresse adresse postnummer poststed.............................................. dato ditt navn adresse adresse postnummer poststed OPPSIGELSE AV BARNEHAGEPLASS FOR MIKKEL REV Jeg sier med dette opp barnehageplass for Mikkel Rev i xxx barnehage, avd xxx, da jeg er supermisfornøyd med hvordan dere organiserer fruktmåltidet!! Mikkel Rev sin siste dag vil være 31. mars 2010, og jeg betaler ikke en krone etter det! Med vennlig hilsen ditt navn Mikkel revs mor
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Er det noen dato jeg bør forholde meg til for å unngå å betale for en ekstra måned ved å bomme på siste dag i barnehagen`? Er det vanlig å ha siste dag siste dagen i måneden, for å unngå regning for den påfølgende måneden? Vi får regning midt i måneden med forfall 20.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Det er en mnd oppsigelsestid som er vanlig.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 Er det for sent å levere oppsigelse med siste dag 31.mars, om jeg leverer i morgen tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå