Gå til innhold

Sug, kom til Madrid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han derre som jeg googla billde av og fikk opp et bilde av en mildt sagt dvassen våt kropp i et hav, er i byen.

*husker ikke navnet*

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Hehe, kødderu? *løper til Gardermoen mens jeg slenger av meg slækkebuksa og finner fram min indre slut*

Skrevet

Rage Against the Machine er her og.

Om det teller som positivt eller motsatt veit ikke jeg.

Og DU!

OG ALLE ANDRE!!!!

I dag gikk det opp for meg at jeg har hatt en lengre samtale med en person som har hatt lengre samtaler med min største helt, David Gilomour.

-dette skjedde for 5-6 uker siden og gikk opp for meg i dag.

Gjest sug lut
Skrevet

Oj, det må jo kalles enten flaks eller uflaks - du fikk da antakelig ikke melka vedkommende for alt Gilmour-relatert? Kan du få snakke med vedkommende igjen, denne gang med opptak og notatblokk?

Rage har jeg ikke noe særlig forhold til. Men er det sant at 'tallica er i Madrid? Trodde de skulle dit 14. juni - og i morra spiller de etter planen i Mexico et eller annet sted?

Mulig jeg må invadere deg i juni, uansett.

Skrevet

Ok det er visst i juni, jeg skal ta dette opp med Television Española for de snakker så til de grader i nåtid og enhver som ikke er oppdatert på musikkagendaen kan tolke det dithen at de er der akkurat nå.

Rock in Rio er festivalen.

Flaks at du ikke kasta deg på første fly da.

Og han jeg snakka med er kjæreste Craig James fra Talk Radio Europe som fortalte min norske vits på radioen osv.

Han spurte om jeg ville jobbe i radio, forresten. Kanskje jeg burde sende ham en mail.

Gjest sug lut
Skrevet

OOOOOOOo, mer Apetit til folket, det er vi for! Kom deg på radio! Du kan i hvert fall late som du er interessert bare for å få mer nesten-DG-kontakt?

Vil du fortelle vitsen her da?

Skrevet

"...and we will finish off this late evening show with a joke from my Norwegian friend.. (blar i papirer). Well, here goes. Do you want to hear a joke? A cat.. (mer papir) with .. a tie? .. . Ok, that's all for tonight!"

*reklame*

Gjest sug lut
Skrevet

Hahahaaa, som vits betrakta er den jo ubetalelig! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...