Gå til innhold

forlover som skal holde utdrikningslag - TIPS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er forlover som skal holde utdrikningslag nå på vårparten. Vi skal samle oss alle jentene og diskutere litt ulike forslag men jeg tenkte å spørre dere for noen tips. Vi bor i Oslo hvis det hjelper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke gift, men om jeg skulle gifte meg og ha utdrikningslag så ville jeg ønsket meg et som var trivelig. Ikke noe "selge-kondomer-på-gata-ikledd-kostyme"-fylla-opplegg.

Båttur med vin og reker, en dag på spa, hyttetur med venninnene eller noe slikt. En koselig dag (eller helg) med god mat og vin i trivelig selskap. Trenger ikke være helt det store eller koste masse penger. Men en dag å huske som et godt minne:)

Skrevet

Masse moro man kan finne på. Liker de andre forslagene du har fått.. Ellers kan man jo ha dildoparty (om hun ikke er fryktelig sjenert), sminkeparty, vinsmaking..På dagen: oomvisning på sjokoladefabrikken, fjord rafting (kjempegøy!) eller en annen aktivitet hun liker/ tror hun kommer til å like). Er det noe hun lenge har hatt lyst å gjøre, feks ti på hest, fallskjerm eller noe? Lag et rebusløp og la henne få denne aktiviteten som "premie". Fortsett dagen med en god middag (ute eller lag selv), dra på spa og ha en hyggelig kveld hjemme hos noen, på hytta el. legg gjerne inn noen aktiviteter på kvelden.

Lykke til med planleggingen! Bare sørg for å bestemme dato i god tid sån at alle kan sette av dagen. (i de utdrikningslagene jeg har vært i ble ting tatt litt på sparket, og da var det alltid noen som ikke hadde anledning til å komme)

Skrevet

ta med forskjellige "kostymer", ta bilder hvor bruden poserer... feks bestefars fisketur... en regnværsdag... på tur til india...og så må hun "forteller storien" gjennom bilde..og lag en kalender til ham- med bilder av henne.

Fortellinger rundt peisen på kvelden fra" gode gamle dager" kan bringe fram mye moro!....

en LITEN pakke- ting- et bilde eller noe som hver har med som forteller noe om storien mellom de to..

Minnebok- med våre beste oppskrifter.. bilder fra utdrikningslag.

Gjør hyggelige ting sammen!. Veldig bra med "sammen ut i de små timer"- og en hyggelig sen frokost dagen der på. Bruden må spørre Godt voksne- gamle mennesker om gode råd for ekteskapet. La det være moro- hyggelig og en skikkelig GOD Jentekveld. Lær å danse sammen el.

Skrevet

Heia :)

Da æ gifta mæ i sommer hadde forloveden min gjort sååå mye koselig til utdrikningslaget mitt ;)

Vi kjørte lang tur på firhjulinga, fikk 3-retters middag, "gjette- kem-gaven- e fra" og sjølvsagt masse alkohol utover kvelln med quiz om mann min (som også måtte svare på de samme spm - så fort om vi va samstemt på f.eks lengden på hans private dela hihi) og andre leka. Ble avslutta med tur på byen dær æ måtte selge godteri pakka inn i folie forma som sædceller, gikk også med krona ut på byen ;) Har aldri blidd spandert så mye drinka på før hehe :)

Mann min hadde samme kveld og møtte han på byen iført kjole, gummistøvla og veske, sååå søt :P

Lykke til!

Skrevet

Sjekk ut www.glazedandamused.no - kjempekoselig og med minner som varer i form av noe håndfast og kreativt :)

Skrevet

Må jo først og fremst vite hva venninna di ønsker/ikke ønsker.. Jeg spurte min rett ut hva hennes største drøm er, og hva ho IKKE ville i sitt utr.lag..

Hennes største drøm var å mate dyra i kr.sand eller på akvariet i bergen.. Ettersom dette ikke var mulig, så ble det tur på en liten gård her vi bor hvor ho fikk mate dyra..

Ellers så har du jo fått tips om spa.. Pass da på at evt forlover også er med.. Har hørt fra noen som har vært med på det, og ho kosa seg egentlig ikke.. For ho lurte på hva de andre drev med, samtidig som ho ble sittende alene å vente på sin time..

Fotografering med hele gjengen, dansetime, spille inn cd, piknik, guide tur, rebusløp...

Jeg laga også en bok med hilsner fra alle i utr.laget (også de som ikke kunne være med) som ho fikk på bryllupsdagen.. Samme gjorde jeg med bilder, da laga jeg en fotobok..

Lykke til =)

Skrevet

jeg var rundt å filmet foreldre, søske, tanteunger, kollegaer, gamle flammer, venner, kommende mannen +++ som sendte hilsen til bruden. Redigerte det sammen, og viste det på utdrikningslaget. Veldig koselig.

Pakkeleken

Lære å danse linedance(veldig gøy)

5 kamp i asker..suomo, sitte på sånn okse ++

ta bilder i studio(model day)

synge inn sang i studio

stripper(hvis hun ikke er sjenert)

fly seilfly

mat og drikke

Skrevet

Teambuilding i form av trekamp eller noe

Bowling der de har sjenkebevilgning (veldig kjekt faktisk)

Glassblåsing

begynne dagen ved å gi bruden ansiktbehandling/massasje

curling (knallkjekt! I hvertfall om en får drikke imens)

Sminkekurs på f.eks body shop der bruden får handle varer for x kroner

grilling ute dersom været er fint

barkurs

quizzer om brud og brudgom

dansetime, synge inn sang, og ltil slutt lage musikkvideo

hyttetur med bading (dersom det fortsatt er litt kaldt i været-jackass på lavt nivå ;-))

pakkeleken

lage filmframvisning med hilsener fra ulike personer som har betydd noe for bruden, samt bilder fra oppvekst/venner ol. VELDIG kjekt!

Dette er det kjekkeste jeg har vært med på når det gjelder utdrikningslag. JEG VIL DRIKKES UT IGJEN!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...