Gå til innhold

Hektisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fredag tok jeg fri, så torsdag reiste vi til fjells for å stå slalom. Min elskede og sønnen vår stod mest, mens jeg og jentene gikk langrenn. Vesla satt i pulk, og der trivdes hun godt, veldig søvndyssende tydeligvis.

Om dagen var det ski, om kvelden var det vin, OL, badstu og kvalitetstid med mannen min. Jeg elsker den nye jobben min, den utfordrer meg og jeg merker at det er bra for meg, men siden tiden med barna blir mer komprimert, så må aktiviteter som internett og tv/bøker osv vike. De sovner heldigvis tidlig alle sammen, men da er det gjerne mer jobb og forberedelser til neste dag som gjelder. Blir enklere når jeg kommer inn i alt, akkurat nå vil jeg gjerne være superforberedt og på alerten i jobbsammenheng.

Hjemme styrer mannen skuta, og på en skala til 10, så scorer han 100. Han er fabelaktig!

Har gått en del på ski på kveldene også, og den aktiviteten er veldig viktig.

Ikke glem meg - jeg er plutselig tilbake ;)))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres travelt ut! Men også som om du liker det!! =D

Så bra! Håper du fortsetter og trives!

Og vi glemmer deg ikke, vi gleder oss over når du har tid å komme innom å hilse på oss og være her når du har tid =D

Flott at du har en bra mann! Han gjør det nok fordi han liker å se deg lykkelig =)

Skrevet

vi glemmer nok ikke deg,,, men vi savner deg når du ikke er her. Men bra du trives med jobben, å at mannen styrer skuta mens du er på jobb. Du skal se at når du har kommet inn i jobben, så får du bedre tid til feks å være her inne sammen med resten av oss.

Kos deg på jobben du.

Skrevet

Ikkje ver redd, vi gløymer deg ikkje :o)

Flott at du trivs i den nye jobben, det høyrest deilig (om enn litt hektisk) ut. Flott at mannen din taklar rollen som husfar, det er nok ikkje alle som fiksar den biffen like bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...