mrogvs Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 For dere som har prøvd trening med rockering, hjelper det? Jeg trener 2 ganger i uka (styrke og aerobic), spiser sunt og går gradvis ned i vekt.. Men magen henger liksom litt etter... Jeg ønsker at også den skal krympe i takt med resten av kroppen! Er da rockering tingen å prøve?? Setter pris på MANGE svar!!
Monajenten Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Rocking er det eneste som funker på mitt sidefett ihvertfall! :-)
RockMyWorld Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Jeg eeeeeeeelsker rockeringen min! Prøver å rocke hver dag og er fornøyd med magen min :-) Har også fått en bedre rygg etter at jeg startet med det for 1 1/2 år siden. Nå vurderer jeg å kjøpe meg en som er tyngre. Så mitt svar: LØP Å KJØP ROCKERING :-)
Tieran Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Den er genial ;o) ..om man er flink til å bruke den.. står dessverre godt parkert for tiden her i huset :o/ Btw..Er det noen som vet hvordan jeg får tatt fra hverandre den rockeringen? Har selvfølgelig forlagt/kastet bruksanvisningen for lengst.
RockMyWorld Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 Bare å vri litt i skjøten så dra delene fra hverandre.
Tieran Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 Da jeg kjøpte min ble jeg anbefalt å ta den tyngste med en gang av treneren, siden man fort ble vant til den lette. Så slapp man å bytte til en større etter en tid.
RockMyWorld Skrevet 28. februar 2010 #9 Skrevet 28. februar 2010 Signerer Tieran, tror nok det er lurt! Jeg må som nevnt over her vurdere å bytte min nå. På sports-hoop.com kan du se hva de anbefaler i fht din høyde og vekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå