Gå til innhold

Dere som har barn med 2.5 års mellomrom!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini vil være 2 år og 5 mnd når han blir storebror. Lurer på om det er nødvendig med søskenvogn elle ikke? Noen med erfaringer og dele og eventuelt en god vogn å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får litt mer mellom, 2år og 9mnd og kommer ikke til å ha søskenvogn. Storebror er i barnehagen om dagen og da holder det med en vanlig vogn til han minste. Vi kommer til å ha søskenbrett sånn at storebror kan stå på det til og fra barnehagen hvis han ikke vil gå selv.

Skrevet

ja det kjøper vi og! Et tips er jeg har hørt de søskenbrettene er velig billige i Sverige!

Skrevet

Her blir det 2 år og 8 mnd mellom, og vi kjøper ikke søskenvogn, heller ståbrett til vogna som storebror kan stå på. Han bruker omtrent ikke vogn nå, så ser ikke poenget.

Skrevet

Takk for tips, men med termin om 5uker, så skal vi nok ikke på noen tur til Sverige:-)

Skrevet

vi får 2,5 år ganske akkurat mellom våre når lillgutt kommer i Mai, og tulla bruker vign minimalt allerede nå, så vi kommer ikke til og kjøpe søskenvogn, men som alle andre her skriver, søskenbrett ;) hehe...

Skrevet

Vi har ikke bhg plass fra 1 april og baby kommer rundt 20 april. Blir 2,5 års mellomrom. Så trur nok det blir søskenvogn her.

Trur det kommer helt ann på hvor mye man er ute.

Noen foreldre er ikke så aktive og kjører bil. Dermed har de ikke brukt for søskenvogn. Vi(jeg) kjører ikke bil og er mye ute. Vi går mye turer,og ofte til butikken osv.

Og siden vi antagligvis ikke har bhg plass når babyen kommer så trur jeg det blir søskenvogn. Men vi skal se ann de første to ukene etter baby kommer. Da har sambo perm, så da skal det testes ut:)

Hvis vi skal ha det, blir det en Phil&Teds :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...