Gå til innhold

Oioi, detta blir litt for spennende!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg litt sommerfugler i magen altså.

Jeg trodde jeg hadde IKM ons eller tors nå som var. Hadde mensmurringer både onsdag og torsdag, så var sikker på at mensen skulle komme.....men den har ikke dukka opp. Tok en Gr. test på torsddag som definitivt var negativ.

Har testa etter EL også og hadde positiv EL-test for 17-18 dager siden. Har hatt veldig ustabile sykluser, men alltid 14-15 dager mellom EL og mens.

Oppdaga noe som ligna på EL slim nå i stad, så jeg tok en EL test som var knall positiv! Også har jeg jo lest her at de kan slå ut ved graviditet også.

Enten så er jeg vel gravid da, eller så har kroppen lurt meg og ikke fått til EL da jeg hadde positiv test.......Hmmmm hva skal man tro.

Får vel ta en ny G. test i morgen tidlig, men dette blir litt for spennende. Komme rtil å være helt skjelven i morgen tror jeg!

Har egentlig ingen symptomer, har bare vært veldig trøtt og sliten de to siste ukene.....

Har prøvd i 14 mndr, så hadde vært velkomment med spire nå altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende ja:) Masse lykke til i morgen!

Skrevet

Ååååååå så moro, skjønner at du er spent. håper det er posetivt der imorgen. Lykketil :)

Skrevet

takktakk:-) Gruer meg nesten til å ta den testen, kommer vel til å bli skikkelig skuffa. Hrmff, og nå synes jeg nesten det kjennes ut som EL smerter nedi der.......Men det er utrolig hva man kjenner når man kjenner etter, hehe....

Får prøve å få litt søvn, God natt til dere:-)

Skrevet

Nå- hvordan gikk det? Tipper at du er gravid ja.:) Spent.

Skrevet

Ja det tipper jeg også. Det du syns kjennes som el smerter kan være smerter for at livmor strekker seg:-) Lykke til!

Skrevet

Spennende!! Eg testa positiv idag :o) Testa meg forrige helg og,men da va den negativ.. men trur eg har hatt litt seinare el denne pp... trudde egentlig ikkje at da hadde klaffa... lite sengekos her denne pp!! Men lykke til!! Kan no vere ein liten spire hos dg og!!

Skrevet

ÆSJ, den testen var negativ.....tok en EL test også som var svakere enn i går. Så har nok kanskje EL i steden. Merkelig altså! Tror kanskje kroppen har prøvd å få EL første gangen uten å klare det, og så prøver den igjen nå..... ÆSJÆSJÆSJ altså, jeg ble så skuffa. Har hatt en skikkelig dårlig dag etterpå. Jeg trodde nesten det skulle være noe nå.

Blir så lei meg når kroppen begynner å tulle igjen også, jeg trodde jeg endelig begynte å få normale sykluser. Skal til gyn i mai (2,5 mndr ventetid), håper jeg kan få litt hjelp med detta snart. Kjenner jeg begynner å bli litt nedfor. Lengter sånn etter å være en liten familie, SNUFS:-(

Jaja, får prøve å ta meg litt sammen og tenke positivt. Skal ta litt prøvepause frem til gyn. timen tror jeg. Dette begynner å slite på meg.

Får lure gubben opp i sengehalmen i kveld i alle fall, siste forsøk på ei stund:-)

GRATULERER så mye til deg Surk 1MA prøver igjen :o)!!!! Masse lykke til med den lille spiren:-) Veldig glad på dine vegne altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...