Gå til innhold

kostnad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som har døpt før, eller planlagt dåp :

hvor mye må man regne med i kostnader for dåpen? er sikkert veldig individuellt ut ifra hvor mange gjester, hva man serverer og om man leier. men noen som vil fortelle hvor mye de brukte?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror vi endte på ca 10.000,- Vi leide selskapshus / restaurant og fikk servert middag og dessert + kakebord. Vi hadde med kakene selv. Vi betalte 400 kr pr pers (halv pris for barn). Det dekte middag + kaffe. Brus kom i tillegg (35 pr flaske)

Jeg pyntet litt ekstra selv og det kom på 1500 iallefall (duker, servietter med trykk, lys, bordkort, blomster etc)

Bestilte kake, den kostet 500,-

Jeg hadde ikke mulighet til å ha selskapet hjemme, kunne nok ha spart masse på det, men shit au.. :)

Dåpskjole hadde vi i familien så fikk ikke utgifter på det. Tror de ligger på 500-700 kr i butikk.

Skrevet

Brukte 3000 på dåpen. alt var på mat og drikke. 14 gjester (vi har liten familie og kun de nærmeste tilstede), hadde det hjemme. Linduker lånte jeg av mamma, servietter og lys hadde jeg i blått, mamma og jeg bakte en kake hver, hadde i tillegg småboller og lefser for de små.

Vi hadde en veldig koselig dog uformell samling. Gjorde det samme i den første dåpen, men da hadde vi det hos mine foreldre. Samme konsept, omtrent samme pris. Samme antall gjester (men noe utbytting i alder, da noen har dødd og andre har blitt født).

Dåpskjole har mamma kjøpt til sine barnebarn, så den går på omgang. Penklær til guttene har vi fra før. Jeg har hatt på sommerkjole (ikke bunad) pga 30gradersvær ute.

Kjempefornøyd med dåpen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...