Madeh Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 hvordan har det begynt? Er mest bare nyskjerrig på symptomene.
gullet1 Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 små blødninger, som økte til mye og intense menssmerter som varte i et par døgn. Merket godt at det ikke skulle være sånn.
**Marge Simpson** Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Først mistet jeg alle symptomer, og dagen etter kom det litt rosa spotting som så ble til blod. Deretter begynte jeg å få litt vondt i magen,- omtrent som vanlige menskramper. Jeg blødde like mye som ved en vanlig mens, og det varte like lenge også. Det skjedde da jeg var i uke sju. Da jeg ringte legen spurte hun om jeg fremdeles følte meg gravid, og det gjorde jeg ikke siden symptomene var borte. La oss håpe at det går bra med alle som er her inne, og at ingen vil oppleve dette!
Madeh Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2010 Men er det slik at smertene kommer relativt akutt, da? Jeg har gått med ubehag/smerter i sidene helt siden ca. uke 6, og det varierer i intensitet. Har ingen blødninger bortsett fra litt brun spotting i går... Blir jo bekymra av disse smertene som er konstante, det er ikke bare av og til liksom...
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 jeg hadde kraftige smerter i korsryggen... eller det var ganske vondt, det var vel ikke så UTROLIG kraftige smerter... men etter 2-3 dager begynte blødingene, og varte i 7 dager. fikk aldri mensen igjen, i morgen er jeg i min 16. uke har vært på UL i forrige uke og alt sto bra til med lille trollet
engel81 - g08, g10 Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 Jeg følte meg bare ikke gravid. Hadde ingen smerter og ingen blødninger. Men fikk tidlig UL siden jeg ikke følte meg gravid (har en frisk gutt fra før, så vet jo hvordan det skal være). Den viste dødt foster og fikk utskarping på sykehuset... Var en kjip opplevelse, håper ingen her inne opplever det!
dinadina Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 I begge mine tidligere fullgåtte svangerskap har jeg hatt lange perioder med magesmerter. Første gangen jeg var gravid oppsøkte jeg lege 2-3 ganger pga smertene. I en periode klarte jeg knapt stå oppreist. Da fikk jeg beskjed om at det var livmorbåndene som strakk seg.
gravidfotball Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 Jeg var 4+6 uker på vei. Det begynte med litt menssmerter i magen som var veldig ubehagelig men ikke direkte vondt. Noen timer senere ble utfloden rosa. Dagen etter hadde jeg mistet alle graviditetstegn og følte meg overhode ikke gravid lenger. Det kom mer klart blod, men ikke mye, litt slim. Varte i 4 dager uten smerter. Legen sjekket ved en GU og konstaterte at blødningen kom fra livmorhalsen som tydet på spontanabort. Ble gravid igjen 3 uker etterpå og er nå 8 uker på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå