Gå til innhold

Bæresele/ - sjal/ - slynge...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en Babybjørn til min 8 mnd gutt, men synes faktisk den gnager litt når jeg skal bære han med den. Sitter forovervendt. Han er ca 9 kg.

Nå skal vi på reise snart, og jeg har hele tiden planlagt å bruke BB på fly og flyplass. Men jeg ser ikke fra til å bære den så lenge. Synes jeg må lene meg bakover for å holde den skikkelig.

På bilder ser ulike bæresjal/slynger veldig komfortable ut å bære, også med større barn enn nyfødte;)

Noen som har efaring med en måte som er enkel og raks å få til i alt kaos det blir på fly og flyplass?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har manduca, og den gnager i hvert fall ikke, og er veldig behagelig både for meg eller mannen, og barnet er også fornøyd oppi der:)

Skrevet

Jeg har ingen av delene...Men vurderer å kjøpe.

Dere som har ringslynge: Hvor lange og brede er dem? Må jo være enkelt å lage dette selv?

Skrevet

Jeg elsker min mei-tai!! Min "lille" jente er snart 5 mnd og veier 8 kg, jeg bærer henne på magen, og det går veldig bra. Din lille kan også sitte på ryggen. Jeg har vært ute og reist med henne flere ganger, og den fungerer utmerket også på flyplassen! Han kan ikke sitte forovervendt i mei-taien, men vi har ikke savnet det med storesøster...

Tren litt på knytingen på forhånd, så er det gjort på 1,5 minutt. Ta en kikk på babyhawk.com. Der kjøpte jeg min;)

Skrevet

Hei

Jeg ha Manduca og veldig fornøyd med den:) Passer meg som er 1.57 og mannen som er 1.87:)

Jeg jeg klarer utmerket godt å bære han på magen og rygg:) ca 11 kilo.Baby Bjørn måtte jeg gi opp når han var ca 6 kilo.

Men se inne på tettinntil.no.Utrolig mye om bæretøy:)

Skrevet

mei-tai er suuupert å bære i!!

Skrevet

Kan de bæres begge veier i Mei Tai?

Skrevet

Eg har ergo, sjal og mei tai. Liker alle godt. men ergoen er lettest å få av og på av nybegynnere.

Barnet sitt innovervendt i alle. Det er det som er anbefalt også pga hoftestillingen og vektfordelingen til barnet. Mine barn har alle sittet innovervendt, har ikkje hatt problem med det.

Kan bære på mage og rygg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...