Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Er midt i en vanskelig periode med min kjære. Det er veldig vanskelig å prate med han om dagen også.. Og jeg vet ikke helt selv noenting lengre, ah, vanskelig å forklare hele greia.. Men så tenkte jeg, kanskje en sånn spådame kan gi meg noen "fornuftige" råd med noen glimt av fremtiden? Noen som tror på slikt?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Ikke gjør det. En venninne av meg jobber for spåtelefon, men som hun sier selv så har hun ikke peiling på hva hun driver med. Det var ikke nødvendig heller ifølge arbeidsgiver.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Jeg kan spå deg i kaffegrut og det er gratis Nei, jeg tror ikke noe på det. Alt kan sies i generelle vendinger og så kan man tolke det dithen man måtte ønske. Og på den måten kan man også få de svarene man ønsker seg. Søk råd hos noen du stoler på og spar pengene dine. Det er mitt råd
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Elisabeth på team eth er seriøs og konkret. Har pratet med henne et par ganger og hun sier ting som hun ikke har noen som helst forutsetninger for å vite og det hun sier stemmer på en prikk! Dessuten er hun rask. Har pratet med andre spåkoner også, men var ikke fornøyd med de. Det ER mye humbug der ute!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 Jeg tror delvis på det.. Jeg tror at enkelte har evner til det, men jeg tror ikke på dem som man kan ringe til.. Tror man skal være heldig å treffe noen virkelig seriøse der.. I tillegg så blir det jo ikke helt ekte over telefon.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 jeg anbefaler guiding ariane. hun er også kjempeflink og vet mye som hun ikke kan vite..og har fått rett på mye hos meg ) bare google navnet så finner du henne. og ja, det er mye humbug der ute i denne bransjen, men er noen få som virkelig kan det de sier de kan også. =)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 For å si det sånn, de som må reklamere for seg de har ingen evner. Jeg vet om en dame hvor ingen vet hvem hun egentlig er. Hun eksisterer bare på en måte. HUn er veldig klarsynt. Du får bare vite om henne gjennom folk som har vært der. Hun har aldri sagt offentlig at hun er klarsynt. En sånn person bør du virkelig finne. Min mor fikk komme til henne. Hun fortalte ned i detaljer hva som har skjedd i min mors liv og med meg osv. Hun fortalte ting ingen noengang kunne fortalt henne på forhånt. Hun er helt skremmende flink..Tar seg nesten ikke betalt heller.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 To forskjellige damer her inne har sagt at jeg får en gutt tre dager over termin, og dette på forskjellige tråder, med noen ukers mellomrom. Men, så har jeg også sendt mail til en som for noen dager siden reklamerte med "Jeg spår de første fem gratis", fikk svar fra hun der hun sa at hun kunne spå meg gratis, og spurte etter fødselsdato, jeg svarte, og noe mer har jeg ikke hørt fra hun. Vurder den du spør, ikke spør her inne, ikke ring de som har annonse i avisen, men finn noen som blir anbefalt av andre, som andre har hatt gode erfaringer med.. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #9 Skrevet 28. februar 2010 Kan også anbefale Elisabeth hos Team Eth(www.eth.no). Skremmende treffsikker når jeg snakket med henne. Jeg ringte henne ang et vanskelig valg jeg og samboeren min stod overfor. Og helt uoppfordret fortalte hun ting om vårt forhold som hun på ingen måte kunne vite noe om. Hvordan vi var som personer, at vi var konfliktsky og kommuniserte litt dårlig, og at dette plaget meg litt. Og hun hadde fullstendig rett i dette. Hun såg også at jeg hadde litt "helseproblemer", muligens hormonubalanse. Lurte på om jeg hadde barn. Noe jeg ikke hadde sa jeg, men prøver og sliter litt med det. Hun sa da at jeg ikke ville bli gravid før hormonene mine normaliserte seg. Jeg spurte da om hun såg når, og da svarte hun neste år, du blir gravid og blir det uten hjelp, men jeg ser ikke noe barn det året sa hun. Dette var i sept/okt, hormonene mine begynte å stabilisere seg på i februar/mars, i april ble jeg gravid, med termin 2. januar. Jeg vet hvertfall at jeg ikke skal nøle med å ringe henne om jeg trenger hjelp til svar og avgjørelser flere ganger.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #10 Skrevet 28. februar 2010 Til 20:43 Når du sier at du og samboer trenger hjelp ang. et valg, så trenger man ikke være synsk for å forstå at dere er konfliktsky og kommuniserer dårlig. Du gir henne også mye info om helsen din som hun kan spinne videre på. Hun har jo en ganske grei prosentvis sjanse til å få rett om når du blir gravid. Det er bare å sjekke statistikk over hvor lenge kvinner prøver før de blir gravide. Tviler ikke på at noen har evner som de fleste av oss ikke innehar, men her er jeg slett ikke emonert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå