Gå til innhold

Hva koster en Emmaljunga fotpose?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det er vel kanskj elitt ulik størrelse? CC er vel bredere?

Men koster det ikke rett under 500 i butikken også da, hvorfor skal du bestille når porto da kommer ved siden av?

Og tilbake til mine kvaler ;) Er den så lun at du har vært fornøyd med vogna med bare vinterpose i til nå? Eller har du brukt universalstormtrekk av noe slg?

Har bare brukt vinterpose til nå, og det holder i grunn. Men tenker det kunne være fint med fottrekk ;) Og sikkert kjekt å ha til våren/sommeren/høsten for å gjøre det litt lunere når vi ikke bruker pose. Her blåser det veldig sjeldent, men det er godt å ha en god fotpose i tillegg når det blåser surt, uansett vogn.

Har du bestemt deg? Er det noen vogn du heller mer mot enn andre?

Annonse

Jeg liker best å se på vogner med fotpose, er skrullete nok til at det er god nok grunn til å ha det ;) Men synes det er veldig kjekt å ha ja, brukte det mye på teutoniaen på våren, og brukt det flittig på Goen nå i vinter.

Bestemte meg for sånn ca tre minutter siden, blir Scooter denne gangen. Men det blir definitivt CC til neste barn, men da rett etter at vi er ferdig med bagvogna :)

Jeg betalte 420,- for fotposen til min City Cross i fargen Dark Grey..

Jeg bestilte gjennom den "lokale butikken" som selger Emmaljunga..

Rart det er dyrere på nett? For butikken jeg bestilte fra er ganske dyr og forholder seg til såkalte "listepriser"..

Håper du finner ut av det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...