svirrehodet Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Samboeren min mener at sønnen vår skal i bhg, selv om han er løs i magen. Jeg trodde løs mage gikk for diare? og at man da skulle holde dem hjemme?
sologsommer Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Jeg MENER (altså er ikke lege) at diare er når de ikke holder maten i sig, men bæsjer, hver gang de får i sig mat eller drikke. Ofte er det bare vann og de skal skiftes hele tiden. Lukter også specielt! Løs mage kan de ha når de får tænder, bibirkning av medisiner osv.
svirrehodet Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2010 ok, da er definitivt ikke diare takk for svar!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 løs mage kan de ha uten at det er diare. jeg mener at diare er når det er så bløtt at det er vannaktig og det er flere slike på en dag. vi har barn i bhg der jeg jobber som er løse i magen og de får lov å være der. når det blir så bløtt at det er vannaktig å det kommer 2 slike i løpet av bhg dagen ringer vi foreldrene å ber de hente..
svirrehodet Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2010 åh, supert! kjenner jeg er glad jeg spurte. Nå har jeg holdt han hjemme tre forskjellige dager, siden han hadde løs mage dagen før. Kan fort bruke opp sykedagene på denne måten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå