trost09 Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Når noen snakker mer om det å ha med babyen bort bare for å vise den frem syns jeg det høres litt rart ut.Jeg føler det er mer en naturlig del av det å ha henne med bort.
Tieran Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Barna mine er en del av meg og ikke noen lekedukker eller prydgjenstander. Har aldri tatt barna med til noen bare for å vise de frem.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 jeg tar henne med overalt fordi jeg vil ta henne med. Jeg syns selvfølgelig at det er kjempestas å vise henne frem. MEN jeg tar ikke henne med bort for å vise henne frem nei. Hun er jo som Tieran sier: Ikke noe lekedukke eller prydgjenstand. Jeg føler alltid jeg mangler noe når jeg drar et sted uten henne.
Hikken Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Leah har vært med meg nesten overalt siden hun ble født fordi hun er en del av meg ) Synes selvfølgelig det er flott å vise verden hvor fint barn jeg har laget, men det er ikke derfor hun er med meg steder.
Kortslutning Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 For meg er det en selvfølge at jenta skal være med bort. Men selvsagt liker jeg å vise henne bort(er jo stolt av henne), men hun er ikke som en prydgenstand. Hun er en del av meg, og er en selvfølge når jeg skal bort på besøk eller lignende:)
erteposen + 4 Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 Jeg har tatt med babyene min på "visning" på jobben til mamma, og da føles det ut som de skal vises fram. Ellers så tenker jeg ikke på at barna er med, men så har jeg fire og det er rart å være uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå