☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Hvilken dag begynte du med pergo (dag 3, 4 eller 5?) og hvilken dag fikk du EL? Bare nysgjerrig Klem
Kreps -72 Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Hei Meg og lille snuppis :-) Jeg begynte med pergo på dag 3... Vet ikke når EL er/var, min gyn(en erfaren gyn med masse erfaring) sa ikke noe om at jeg skulle teste, men etter min syklus skulle den komme ca på dag 12-14...Han sa at EL ALLTID er på dagen 14 dager før mens, så med stabil syklus er det lett å finne den... ;-) I dag er jeg på dag tolv etter pergo, så spenningen min stiger for hver dag nå... Er du på pergo? Håper det blir spire på oss alle her inne snart!!!! Sender iallfall masse babystøv til dere alle... Lykke til -og klem!
..snøklokke.. Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Beklager, jeg husker det ikke! Det er for lenge siden- men det jeg husker er blodprøver og ul både før og etter eggløsning, og instruks om å ha sex hver dag den uken el kom.
Ringo79 Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Heia. Jeg begynte på dag 3. Tok tabl i 5 dager. Har alltid hatt el dag 12. Så jeg tok utgangspunkt i dette. Men på dag 16 fikk jeg veldige EL-smerter.. Ble jo helt forvirret:). Så kanskje var det pergoen som spilte meg et puss. Fikk beskjed fra gyn om at vi måtte ha samleie min hver 2. dag fom dag 10. Tok noen blodprøver (hormoner osv) dag 21 og 23. Har ikke hørt noe så de måtte være fin:). Mnd nr to nå. Skal ikke ta tabl denne mnd...men neste mnd... Håper jeg slipper det..at jeg kanskje er gravid da;)). Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå