Gå til innhold

Trondheim noen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde innsetting den 20.februar på St.olav.

Venter nå i spenning på å ta gravidtest om en liten uke! (1.forsøk)

Noen andre som behandles i Trondheim, og som jeg kan dele erfaringer med?

Syns de på St.olav er så utrolig flinke og professionelle:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde innsetting på første ICSI 18. februar! :) Vi kommer til og ta graviditetstest på onsdag! ;)

Fikk dere noe beskjed om å ta blodprøve om resultatet ble positivt?

Hvordan går det med deg så langt? Noen symptomer?

Skrevet

Hei! vi behandles i Trondheim! Synest de som jobber der er kjempeflinke! Hadde innsett den 25 februar! er veldig spent! vanskelig å tenke på noe annet! fikk ut 5 egg, 3 ble befruktet, men bare ett som kunne brukes. Det var ett kjempefint 6 delt egg! så det er bare å krysse fingrene! 1. forsøk her også! Vi har en datter fra før på fem år som ble til med ltt hormon stimulering :)

Skrevet

Nå har jeg ikke noe annet å sammenligne med, men har kun gode erfaringer. Proffe og greie folk.

Hadde positivt fryseforsøk for noen uker siden, og har et St.Olavs-barn fra før, så er jo meget fornøyd!

Skrevet

De bruker ikke å ta blodprøve på St.Olav - du blir satt opp til ul ca i uke 7 om du får positiv hjemmetest.

Skrevet

ååååå!! moro:-)

Fikk ikke noe beskjed om blodprøve nei!

Alt er bra! Veldig trett, men har egentlig vært det gjennom hele den her tiden..

ingen symptomer enda.. har du det? Litt ømme bryst, og litt stikkinger i magen kun.

Spennende!!! Gleder meg til å høre hvordan det går med dere!

Skrevet

Så spennende periode for dere da!

Vi har 2 egg på frys nå..

Håper det går bra denne gangen for dere slik at du slipper å hente ut flere egg:-)

Mitt egg var også 6 delt.

Lurer på hvorfor de ikke tar blodprøve på St olav i forhold til andre steder?

Skrevet

Så bra! Har det gått ganske greit for dere da? Uten for mange mislykkede forsøk?

Synes det er så trivelig å høre om dem det går bra for! Virker litt mindre avskrekkende da!

Vi begynte behandlingen på Medicus, og fikk også sjokkbeskjeden der om at vi ikke kom til å få barn på "egenhånd". En lang historie kort, så fikk vi ordentlig dårlig"service" der, og vi følte de gjorde alt de kunne for å selge på oss behandling der, og de pratet mye negativt om St. olav!

Så vi dro sjokkerte derfra, og er nå så utrolig glade i personalet på St olav:-)

Skrevet

Vi har vært så heldig at vi har to barn, laget ved st olavs. Gutt-04 og ei jente-09. De er veldig flinke der oppe, men kankje litt enveis kjøring i behandlings opplegget. Etter noen mislykkede innsettinger, følte jeg behov for forandring, men det måtte jeg virkelig krangle meg til. Men så klaffet det også da.

Kjempe heldig som har fått to barn, når vi i utgangs punktet ikke skulle hatt noen.

Lykke til videre alle sammen,og måtte alle lykkes snart.

Skrevet

ååå skjønner! Så greit å vite det du forteller da:-) Hva gjorde de annerledes for at du lyktes?:-)

Skrevet

Ja håper d blir med denne gangen! Det er en ganske stor påkjenning vi må igjennom vi jentene! Lurer også på hvorfor det er så forskjelling det der med blodprøver! Hvordan er formen da, har de siste 2 dagene hatt en del mageknipe og vert kvalm! puppene har også blitt større og er ganske ømme, og ikke minst meeega trøtt!! Det er vel pga. crinone...

Skrevet

hei:-) Vi e så sterke vi jentene. Menn skulle aldri klart det her:-)

Fin form! bare trett:-) Og øme bryst. Ikke vært uggen i magen.. Virker som de fleste blir det!

Drikker myyyye vann på kvelden!

Blir nok flere ganger ja, vi vil jo ha mange barn :-)...????

Crinone er noe kliss..

Skrevet

Nei d hadde de aldri! Det hjelper faktisk å drikke mye vann, mye bedre i dag :) Hadde liksom tenkt meg ett barn til jeg da, men vi får se...er da ung enda! he he..(27)

Skrevet

Bra! vann e medisin:-)

skjønner ike hvorfor vi blir så trette??

Jeg er akkurat blitt 28:-)

Skrevet

Hei Tellefanten!

Hyggelig å høre at du har fått to barn vha St. Olavs :)

Jeg måtte bare hive meg innpå denne debatten, siden jeg også går til behandling på St. Olavs :)

Jeg lurer også fælt på hva forandringen du gjorde innebar? Nye medisiner eller? Jeg har spurt om det er noe som kan gjøres annerledes, men neida, det er det visst ikke...

Håper spent på svar :)

Skrevet

Hei.

Vi er også til behandling i Trondheim. Vi skal inn neste fredag til Ultralyd. Det er vårt 2 forsøk. 1 forsøk lyktes ikke. Nå har jeg gått ned anbefalte 4 kilo og håper at dette forsøket lykkes. Vi hadde ingen nedfryste egg sist gang, så jeg er nå igang med hele rekka av medisiner.

Vi er også godt fornøyde med st. olavs

Skrevet

åå stress med alle medisinene.. Men håper det går bra for dere! Jeg skulle ta gravidtest i morgen, men i dag har jeg begynt å få mensen. kjipt!

Satser på at 2.forsøket våres også går bra:-) (dette var første)

Skrevet

Nå har vi vært til første UL, og jeg trenger flere dager med stimulering. Han trodde på 5 dager til. Er mannen deres med inn til UL?

Skrevet

synes vi skal være sammen om dette hele tiden.. så jeg vil og han vil at begge to er med på alt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...