Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Vurderer å bruke det som mellomnavn. Men skjønner det sånn at mange mener det er for feminint.....??
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Jeg ser for meg at Nathaniel er litt løs i leddene og VELDIG god "venninne" med mamman sin.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Ser ikke at det er noe feminint, og jeg tenker på det navnet til lille i magen Men det er ikke det mest macho navnet heller da;)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 Det er personen som gjør navnet vet du. Min Nathaniel er en skikkelig gutte-gutt, en liten små-ramp med masse sjarm, en latter som høres ut som om den bobler ut av ungen. Nathaniel har mørkt hår som gror litt til alle kanter, han har enorme blå øyne med de lengste øyevipper jeg har sett. Han kan sjarmere vettet av en gråstein og irritere på seg den tålmodigste. Og det beste av alt, dette vidunderet av en guttunge er min! Her inne har jeg sett folk mener det er pompøst? Dillete? Har en eim av white trash... I virkeligheten har i allefall jeg fått masse skryt for at jeg valgte dette vakre navnet på gutten min, jeg synes ikke det er det minste feminint, bare vakkert. Hilsen mammaen til Nathaniel :-)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 For meg er det et navn som passer best på en kjoledesigner som er født med knekk i håndleddet og som har som sin største drøm å treffe Liza Minelli...så, kort sagt: JA.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #9 Skrevet 28. februar 2010 Hehe, mammaen til Nathaniel, var nesten som å høre om min Nathaniel det der. Bare at min er blond. Og så langt fra løs i leddene man kommer, og absolutt ikke mammas beste venninne..men helt perfekt llers, og super som han er. Fyller navnet sitt fint han, i likhet med alle andre unger i hele verden, uansett hva de heter. Hlsen enda en mamma med en Nathaniel:)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #10 Skrevet 28. februar 2010 Mange fine svar her ja:-) Blir nok dette navnet jeg faller på... Pappaen er ikke norsk, så han blir nok mørk i håret å fin. HI
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #11 Skrevet 28. februar 2010 Når jeg hører Nathaniel, Leander osv, tenker jeg at barnet har en pappa som ikke hadde noe han skulle sagt ang navnevalg. Synes det virker usannsynlig at en mann ønsker at hans sønn skal ha et så feminint navn.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #12 Skrevet 28. februar 2010 Her var det faktisk pappaens forslag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå