Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Jeg er gravid med mitt tiende barn og begynner å kjenne det på kroppen. Mannen min forstår meg ikke og sier han vil ha i alle fall tre barn til. Greit for ham som ikke trenger annet enn å være med på å lage de. Hva i all verden skal jeg si til mannen? Han nekter å kjøpe libido-bleier til de fire yngste barna, kjøper kun first price, enda jeg har sagt at jeg synes de er billige drittbleier. Noen gode råd til meg???
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 "Noen gode råd til meg???" At du slutter å trolle og heller går deg en tur i vinterværet
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Ja for libido bleier er jo et anerkjent merke....
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Noen som kan gi meg seriøse svar???
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 enten er du forumtroll.. eller bare korka! om du ikke vil ha flere barn, så får du stå frem med det til mannen! ellers så har du vel deg selv å takke.. vi er ikke bare produksjons bærere vet du..
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 At jeg ikke vil ha flere barn og mannen min vil, er ikke en enkel situasjon! Her prøver jeg å få gode råd også kaller dere meg det ene og det andre her! Livet er ikke rosengrønt for alle!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 Haha! Du er like tett som er kurvstol du Tur og kjør, trollemor!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 er ikke det jeg mener... og prøver ikke å krenke deg på noen måte.. men prøver å få deg til å se at om du ikke vil ha flere barn, så får du si det til mannen din! uansett bakgrunn hos dere begge, så er norge et likestillende land.. og om du ikke vil ha flere barn, hvorfor gå gravid da? for å gjøre mannen fornøyd og familien fattig? om mannen din virkerlig elsker deg, så vil han godta at nok er nok.. eller så ser han desverre bare på deg somen "barne produksjon".. om du ikke vil det, så får du gå til legen og ordne med p-pille eller p-sprøyta, la være å si noe til mannen, og fortelle han at kroppen din ikke klarer å produsere noe mer.. er hvertfall ikke smart å sitte der uten å si noe til han.. ta kontroll over ditt eget liv...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #11 Skrevet 28. februar 2010 Fortell mannen din at det betyr ulykke å få 13 barn.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #12 Skrevet 28. februar 2010 Dessuten kan trollmor bare få lagt 11 små troll.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #13 Skrevet 28. februar 2010 BARE USERIØSE MENNESKER HER INNE, ELLER?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #14 Skrevet 28. februar 2010 Så sant som sagt over her, trollmor får ikke mer enn 11småtroll i seng, så du må ikke finne på å få deg 13barn, men ett til kan du fint klare!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #15 Skrevet 28. februar 2010 Hun får hvertfall den oppmerksonheten hun ønsker da. Alle som har hengt litt her i det siste ser at dette er rent flåseri. Gjentakende mongoinnlegg som kommer.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #16 Skrevet 28. februar 2010 klem igjen bena, er faktisk ikke verre enn det.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #18 Skrevet 28. februar 2010 Kanskje jeg skal ta på meg et par libido-bleier kanskje det får fart på sakene her hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå