Gå til innhold

i dag har jeg.. tråden

minsin- j27.08.06, j10.04.10

Anbefalte innlegg

hei:)

jeg syntes det hadde vært moro å vite hva dere andre orker/gidder i løpet av en dag og hvordan dere opplever det....

i dag har jeg vasket klær, ryddet en del og laget middag til alle barna (stebarna er her også) ellers så hadde jeg noen vonde kynnere i dag til morgenen, babyen snudde seg rundt og det var ikke godt når den lå på tvers.... så nå spenner den lykkelig og fornøyd i mors mellomgulv:)

er 35+3 i dag og kjenner på kroppen at den er sliten og at jeg er høygravid...

dere da??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141514721-i-dag-har-jeg-tr%C3%A5den/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :-)

I dag har jeg sittet i kø hjem fra fjellet etter en flott helg sammen med familien. LIgger nå på sofaen etter å ha vasket klær og ryddet.

Forrige mann lå lenge på tvers, husker at det var ubehagelig. Mini har snudd seg med hodet ned, men er ikke festet enda. Jeg er 34+3 og høygravid i morgen. Er i god form og er fortsatt i 100% jobb. Regner med å fortsette med det frem til perm start.

Heihei =)

Idag har jeg vasket og fått en oversikt over babyklær og utstyr! =) Og funnet ut at jeg må nok ha litt mer klær i de minste str...har nesten ingenting under 62(!)

Ellers har det gått i sofakos med samboeren min, der han og jeg har hatt "dyttekamp" med lillejenta i magen, mens vi fulgte med på 5mila =)

Er 33+2 idag og veksler mye mellom tålmodig ventende og hysterisk rastløs og utålmodig. Imorra er det 5 uker til igangsettingstimen vår! Det virker både kort og lenge til..

Er sykemeldt, så det blir goood tid på dagtid.

Idag har jeg gjort yoga, lært meg å hekle blomster, strikket ferdig et prosjekt, dusjet og støvsuget. Spennende saker! ;D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...