MammaTherese84 Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 I dag er jeg 12+1, altså på tide å gå over til 2.trimester, endelig!! For en lettelse! Dette første trimesteret føles ut som år....hehe Hvis det kan være til hjelp for noen, jeg har hatt to tidlig UL, både i uke 9+1 og i uke 11+5, grunnet kramper og blødning med frisk blod. Jeg var livredd begge gangene , var sikker på å ha mistet! MEN; alt var bra! Så selv om blod er kjempeskummelt, kan det gå veldig bra Tuuusen takk for svar jeg har fått fra dere her inne på tidligere innlegg, har satt utrolig stor pris på det! Håper jeg ser alle sammen inne på 2.trimester etterhvert:)) LYKKE TIL )
To skjønne -ble storebrødre :) Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Gratulerer med vel gjennomført trimester! Skjønner godt du har hatt det skummelt til tider. Så kjekt å lese at det har gått bra så langt Er selv bare i 5. uke, og det føles veeeldig lenge til 12+1 akkurat nå! Kos deg med 2. trimester. Det er som regel den greieste perioden av svangerskapet. Husker at jeg faktisk kunne gå noen dager uten å hvile i løpet av dagen i den perioden Det kan jeg ikke skryte av nå Så trøøøøt...
*Nøtta* Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Lykke til videre i 2.trimester! Glad på dine vegne.
Madeh Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Lykke til videre i svangerskapet, nyt tida
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå