Gjest Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 ...hehehe... jeg har akkurat demontert en... TROR jeg har IKM ca torsdag, bare noen timer siden sist jeg var på do og har drukket masse vann. Så ingen overraskelse at den lyste "ikke gravid"... hehehe.. Bruker aldri å teste før dagen før, tidligest..., men nå har jeg så mange tester liggende at jeg bare brente av en... *herregud* Husker d gikk tråder her for en stund siden om demontering av desse testene, så da knakk jeg min i to likegodt *rister på hodet* Inni der ligger en slik vanlig teststrimmel. Kontrollstreken var klar og blå, men i (sterkt.. haha) lys er der en lyseblå strek til.. Føler meg som en superskrulle (who am I kidding, d er jo d jeg ER!!) *ler* Anyways; skal jeg ha LITT håp, eller er bare testene slik..??.. (blir jo skuffet uansett om mensen kommer da!) Har holdt på i over 2 år, dette er min første demontering.. *stolt* hehe
nurkisimaven Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 hørtes fansy ut:P.... må ikke gi oss sånne sprøe ideer:P
Gjest Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Ja, ikke sant... hehehe... Har ALDRI slått inn i hodet mitt at slikt er mulig, før jeg leste d her... haha
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Hæ? Skjønte ikke dette. Demonter en test og så????
Gjest Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 Digital testene har display som enten viser "gravid" eller "ikke gravid", d er liksom ikke rom for tvil. Mens graviditetstestene som kommer i billigstrimler o.l. av og til kan ha veeeeeldig svake streker og folk blir usikre... Så digital gir klart svar, men selvsagt ikke før du har nok hcg. Anyways; INNI digital testen ligger d en strimmel, som ser omtrent ut som billigstrimlene; en strek "ikke gravid", to streker "gravid"... Idiotisk prosjekt !! *ler*
Nufsa Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 Demonterte en en gang jeg også (ingeniørgenet mitt som slo til, nysgjerrig på hvordan de var bygd opp), fant to streker og blei litt oppskjørta. Jeg la ut et innlegg her, men et viste seg at nesten alle digitaltester får to streker uansett, og jeg var ikke gravid..... Men du testa vel litt tidlig, så du kan jo være gravid likevel...Håper det:-)
Ringo79 Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 Herregud æ flira:))))). Man e like tuillat heile gjengen!!!!!)
Gjest Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 Var veldig syk i hele januar, så regner med at kroppen min ikke er helt mottagelig for en spire akkurat nå..., men håpet er jo der.. ) Idiotisk å komme 2 strek dersom man IKKE er gravid da... hehe.. Vet jeg tester altfor tidlig, bruker ikke d ellers. Men måtte prøve en demontering.. *herregud* Tullete ?? Mildt sagt *ler*
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 28. februar 2010 #9 Skrevet 28. februar 2010 Hihihi.. Alltid morsomt å se testetrollet komme å ta noen andre, for en gangs skyld!! Hahaha!!
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 1. mars 2010 #10 Skrevet 1. mars 2010 hahahaha GALE =))) Ler her! Bra det er flere her inne som det har klikket litt for ) Jeg har aldri gjort det du skriver , men har tisset 2 ganger på en test for å dobble hcg ( noe jeg ikke hadde ) hohohoho klem
Nufsa Skrevet 1. mars 2010 #11 Skrevet 1. mars 2010 Hehe..:-) Før jeg begynte å prøve, var jeg innom forumet her og leste noen innlegg. Lo av alle de "teite" innleggene og de "gale" jentene.......men tok bare et par uker inn i prøvinga før jeg var minst like ille selv:-)
Storebror til to :) Skrevet 1. mars 2010 #12 Skrevet 1. mars 2010 Å tusen takk for at jeg fikk le litt for meg selv før sengetid. Satt her å tørket en tåre etter å nok en gang få vite at en venninde skal ha baby. Er det mulig:( Men nå ble jeg på en måte i godt humør igjen og en dag skal vi jenter hoppe gladelig over i 1. trimester. GLEDER MEG. :-) Blir det julebaby på oss tro <3
Lenemor 1 rosa og 2 blå=) Skrevet 2. mars 2010 #13 Skrevet 2. mars 2010 Vil bae si at da jeg testa med cb digital med ukeindikator så ble den første negativ. Måtte sef åpne den etter en stund og det var to blå streker på den. en på hver strimmel. En uke etterpå tok jeg en ny. Den viste gravid 2-3 uker og da den sluttet å vise det i displayet så åpnet jeg denne også. Og inni denne var det på den ene strimmelen 1 strek.mens på den andre 2 streker. Så det var totalt 3 streker på den som var positiv:-)
Huleboer nov 2011♥ Skrevet 3. mars 2010 #14 Skrevet 3. mars 2010 hehehe, glad for at samboer har egen pc, så han ikke snubler inn her noen gang:) Tror han hadde fått litt sjokk av alle oss gale jenter ;P
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 3. mars 2010 #15 Skrevet 3. mars 2010 Ha, ha den latteren trengte jeg i dag )) Dette er absolutt noe jeg kunne gjort, men nå har jeg bestemt meg for p roe ned litt. Derfor ingen tester før etter IKM
Musemor med tre søte små Skrevet 3. mars 2010 #16 Skrevet 3. mars 2010 Sitter her og triller i latter. Dette kunne like godt ha vært meg. Når jeg var gravid med den forrige MA'en demonterte jeg to CB med ukesindikator. En som sa 1-2 og en som sa 2-3 for å se om det kom flere streker etter hvert. Mener å ha lest et sted at man ikke skal demontere en negativ CB Dig siden den bestandig vil har 2 streker. Lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå