Gå til innhold

Hva bruker dere innerst på ungene nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere fortsatt ull? Eller er det mulig å etterhvert begynne med litt bomull igjen?

De har slitt ut omtrent alt av ulltøy i vinter og har ikke lyst til å begynne å kjøpe nytt nå da de vokser så mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vekser mellom ull og bomull. Gutten min er så varm av seg så ofte må vi bytte litt på..

Skrevet

Her fortsetter vi med ullundertøy, fortsatt kaldt i bakken!

Skrevet

Vi bruker fortsatt ull, bor i Oslo. En del slitt her også, men tenker at det får holde de siste ukene nå og så kjøper vi nytt til høsten.

Skrevet

Bruker fortsatt ull, bruker å gjøre det frem mot t-skjorte vær i mai.

Skrevet

Vi bruker ull enda, her er det 0 grader idag. Vet ikke om jeg hadde kjøpt nytt hadde jeg vært i din situasjon. Du kunne jo evt spare det du har til kaldere dager, og om du kjøper nytt kjøpe det så det passer neste år? Da kan du jo bare brette opp armene og beina litt om du skulle ha bruk for det nå?!

Skrevet

Bruker ull helt til det blir minst 5 varme over tid.... Har bestilt nytt fra Sparkjøp nå, så de har nytt til påsketur og hytta =)

De kan enda bruke noe av det de har, men erfaringsmessig trenger vi litt ekstra ull skift på hytta (ikke innlagt vann så litt mer arbeid med vask)

Bestilte stort nok til at de kan bruke det minst en, kanskje to sesonger til...

Skrevet

Bruker enda Ull, og kommer te å bruka det ei go stund te :)

Skrevet

bruker ull enda å kommer nok til å gjøre det en god stund til, i fjor brukte vesla ull så å si til vi hoppet over på sommerklær..

Skrevet

Jeg sverger til ull til begge trollungene. Vi bor i Bergen.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

ull ja... det var jo tross alt 15 minus for 2 dager siden :) Nå er det på 0-punktet, men alikevel må man ha på ull..

Skrevet

her går det i ull fra oktober til april.. sånn ca.. så tar vi heller litt tynnere utenpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...