Gå til innhold

tror jeg er er verdens værste mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

sett fra min sønns ståsted.

Han er 9 år, en utrolig rotkopp, værre å rote med klær enn jenter på samme alder.

Han får rene klær ferdig brettet inn på rommet,det eneste jeg forventer er at han hiver skitne klær på vaskerommet, og legger de rene klærne inn i skapet. Gjør det på den måten for at han skal forstå at han må faktisk gjøre en liten innsats for klærne sine, de blir ikke vasket når de ligger på romgulvet, og havner ikke selv inni skapet.

Han sier ofte at han gidder ikke når jeg ber han hive de skitne klærne ned på vaskerommet, eller putte rene klær i skapet. I dag sa jeg til han at han faktisk måtte gjøre det før han fikk lov å gå ut, gjorde det etter en god stund med grining.

Hender også ofte at han roter ut igjen de brettede klærne, da må han faktisk brette de sammen selv.

Hva forventer dere av deres store barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ike så store barn, men hadde det sånn selv som barn. Og mitt rom så ikke ut i nøden, for jeg la aldri de brettede klærne på plass, og skittentøyet fløt over alt. Måte rydde rommet på lørdager, da kom det meste på plass.

Men jeg hadde system i rotet, visste alltid hvor de forskjellige tingene var, hehe;)

Er stygt redd det er arvelig, for jeg se allerede tendensene hos frøkna. Og jeg skjønner nå min mors frustrasjon over rommet mitt;)

Skrevet

Forventer omtrent det samme som deg.

Datteren min blir 14 snart. Fremdeles på nivå med sønnen din på ni. Klær og håndklær blir oppbevart i en haug på gulvet. Har prøvd alle slags strategier...ingen har virket så langt.

Så jeg er nok enda værre:)

Skrevet

Joda, kjenner meg veldig igjen selv. Jeg visste også hvor jeg hadde alt av ting, men det gjor ikke sønnen min.

HI

Skrevet

Og du er værre mamma enn barnemishandlere fordi...?

Skrevet

Til 13.55

Spist noe surt i dag...

makan til oppgulp.

HI skriver.. værdens verste mamma..... i sønnen på 9 sine øyne. Fordi hun forventer at han kaster klærne i skittentøyet.

Hold deg til tema for tråden. Gå å spark katta eller noe isteden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...