Gå til innhold

jeg blir gaaaal :-S har noen opplevd lignende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er jeg 2 uker over ikm og ingen tegn til at TR skal dukke opp!!!

testet forrige mandag da jeg var en uke over ikm, men den var blendahvit gitt :-S har ikke testet etter det, for føler at hvis jeg var gravid så ville den slått ut positiv en hel uke etter ikm?

og hvis EL var forsøvet så er jeg i hvert fall ikke gravid, for kjæresten og jeg har vært bortreist fra hverandre siden det jeg trodde var EL-dagen (har alltid hatt 28-dagers syklus med EL på dag 13-14)

har ikke så mange symptomer, men det stikker noe sinnsykt i eggstokkene, og synes det har blitt vondere de siste dagene... ellers føler jeg meg litt syk - svimmel, småkvalm, frysninger osv, men føler meg ikke gravid... har fått litt kviser da, noe jeg ikke har hatt på en evighet, så det er jo rart.

ellers hadde jeg el-lignende slim fra ikm-dagen og 6 dager etter det, og nå har det plutselig kommet tilbake??!

blir litt bekymret for at det kanskje kan være en exu? man da har man vel veldige smerter, og det kan jeg ikke si at jeg har..

noen andre som er langt over ikm evt har opplevd det og funnet ut hvorfor? skjønner ingenting jeg...

vil bare ha positiv test eller TR slik at vi kan gå inn i vår 10'ende pp :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Dette hørtes ut som meg, bare at jeg får positiv graviditetstester...har veldig mye EL.slim nå, og det er litt vondt i eggstokken på ene siden..litt på begge sider egentlig,men mest på den venstre.

Føler jeg har lett feber for å si det sånn, men ellers så er jeg ikke kvalm og har ikke ømme pupper. Har vært til to hcg-målinger og det har steget seint viser prøvene. Skal ta en ny på mandag, men er jo egentlig ganske sikker på at det ikke er ett normalt svangerskap siden hcg-nivået er kjempe lavt til å være 5 uker på vei.

Her reiste og samboeren på jobb den dagen jeg antar EL var, så kan ikke ha blitt befruktet noe senere jeg heller :S så dette er veldig frustrende! Er også livredd for at det kan være en ex.u...

Skrevet

Hvor lenge gikk det før du fikk positiv test da Lille diamant?

Hovedinnlegget her kunne vært skrevet av meg... Er per dato 9 dager over IKM, ingen mens og heller ingen tegn til at den skal komme. Har hatt stabile sykluser på 30 dager så lenge jeg kan huske, så dette er helt uvanlig for min kropp.

Tatt to tester, blendahvite begge to, den siste tok jeg på torsdag. Var da seks dager over IKM, og har tatt EL-tester denne syklusen og fikk utslag to uker før forventet mens. Det er da nå fire uker siden positiv EL-test. Så graviditet er utelukket. Skjønner ingenting jeg. Er ikke i form, føler meg slapp og sliten og har en del smerter/stikk i nedre mageregion. Litt mindre nå de siste dagene.

Føler det må være noe som er galt siden mensen ikke dukker opp. Er redd for infeksjon eller andre uhumskheter... Vil ikke ha!

Antall pp har jeg sluttet å telle... Skal i gang med ivf-forsøk nr 3 nå til våren - hvis da denne hersens tanta bare kunne innfinne seg!

Skrevet

Synes det høres ut som dere alle er gravide, men at dere ikke produserer nok hormoner enda til at testene slår ut. Krysser fingrene for at dere er det. Lykke til!

Skrevet

Lille diamant: Når testet du positivt? Kan man bare dra innom legekontoret og få hcg-måling eller må man ha henvisninger osv?

Krysser fingrene for at det går bra for deg!

*Håp i magen*: trist å høre at du har måttet slite så lenge.. jeg klager over 9 pp'er og det burde jeg nok ikke når jeg ser hvor vanskelig andre har det... Håper det klaffer for deg snart i alle fall!

har en på 4 / prøver på spire: tusen takk for oppmuntrende ord... man har jo alltids et bittelite håp når TR ikke dukker opp ;-)

Skrevet

HCG-måling kan de ta på legekontoret. Kontakt fastlegen din:o)

Ja, det er slitsomt å holde på i denne bransjen over lang tid. Men 2010-baby? - du har lov å klage selv om du "bare" er i 9. pp! Prøving og venting er kjedelig uansett hvor lenge man har holdt på, og når man vil noe så sterkt så hjelper det fint lite at andre har slitt lenger og sånn sett kanskje har det vanskeligere. Det er mange som har prøvd i åresvis mer enn jeg har også, og gått gjennom mye mer. Men jeg forbeholder meg retten til å klage litt innimellom likevel jeg;o)

Du får heller trøste deg med at de fleste får klaff i løpet av et års tid med prøving. Alt inntil det regnes som helt normalt. Og skulle det ikke skje noe snart (bank i bordet;o), så stopper det ikke der heller. Det finnes så mye som kan hjelpe oss litt på vei til å nå drømmen! De aller aller fleste går det bra for til slutt:o)

Lykke til!!

Skrevet

*Håp i magen* tusen takk for snille ord ;-D

Jeg tenkte liksom at jeg skulle bli gravid så fort fordi jeg har vært gravid før, og da var det ikke planlagt engang...så hadde aldri trodd at jeg skulle bruke minst 10 pp'er selv om det er helt normalt.

Ser på profilen din at du mistet en liten en også..jeg mistet min lille gutt i uke 18, det er snart tre år siden nå, så jeg er så utrolig klar for å bli mamma...men som du sier er det mye hjelp å få, så dette skal gå bra :-)

Ønsker deg masse lykke til videre! Fortsett å ha håp i magen så skal det ordne seg for dere!

Klem

Skrevet

Jeg fikk skyggestreker dagen etter ikm, men fikk ikke tydelig positiv test før 4 dager over ikm. Det rare med meg er at den første blodprøven viste at jeg kun hadde 8 i hcg noen dager etterpå positiv test. Noen dager etter der igjen så hadde den steget til 15. Altså, det er normalt å ha 100 i hcg cirka på ikm-dagen som regel...og jeg hadde 8 en uken etter ikm...så har svært dårlig tru på at går bra.

Du får som regel ta hcg-måling om du har en grunn til det, og det vil jeg vel si at du har nå. Så ring legen imorgen og hør vel :)

Skrevet

Tusen takk for svar... merkelig med de hcg-målingene dine altså! Men jeg skal sende gode tanker og krysse fingrene for at det går bra med deg :-)

Blir nok en tur til legen i løpet av uken for meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...