★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 hvor tidlig kan man se hjerteaktivitet?? var det 6+ ett eller annet eller 7+..?
MK73 Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Hei, tøysekroppen :-) Når du nærmer deg 7 uker på vei så kan du regne med å se hjerteaksjon. Det blir spennende! Jeg så bankende hjerter da jeg var 6+5 første gang og 7+ ett eller annet andre gang.
lykkelig79mod Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 Jeg har snakka med gynekolog ifht til tidlig ul, og hun sa i uke 7. Gjett hvem som skal ha time da??
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2010 hååper så inderlig jeg får oppleve å se det lille hjerte banke....xxxx så leenge til også da:( fikk litt rosa utflod igår som nå er lys brun....bare om jeg trøkker papiret litt oppi der...håper dette går bra...kan ikke dette gå knirkefritt for en forbanna gangsskyldl!??? aaahhhvv....
Virreli Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Hjertet begynner å slå i slutten uke 5, og da ser man det vel på UL. Jeg så hjerteaktivitet 6+4.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå