Gjest Skrevet 28. februar 2010 #1 Skrevet 28. februar 2010 Reiser til Oslo i slutten av april, og videre til syden helt i begynnelsen av mai. Snuppa har ingen sommerklær - og her er det hvertfall ingenting å få kjøpt. Skal jeg satse på å shoppe i Oslo i april, eller burde jeg kjøpe på nettet nå? Synes det er litt vanskelig i forhold til størrelser osv, men kan jo ikke risikere å ikke få tak i noe heller... Noen som vet? (",)
alvis Skrevet 28. februar 2010 #2 Skrevet 28. februar 2010 Jeg tror du får sommerklær i butikkene i april. Mangen butikker får inn nye klær i løpet av mars og jeg tror mye av det er sommerklær.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 28. februar 2010 #3 Skrevet 28. februar 2010 tror nok at du alltids skal få tak i noe, men det er nok ikke det beste utvalge tror jeg, siden de har begynt å selge sommertøy for fult nå, hvertfall her i Bergen.. ville kansje bestilt noe på nett om du finner noe du liker godt.
flypapir Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Butikkene har fått inn vårklærne nå (sa de da jeg ringte og hørte om sommerklær). Tipper det er godt utvalg av sommerklær i slutten av april
It's all about me Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 Reiste til syden i mnd-skifte mars/april for noen år siden og dahadde H&M begynte å få inn sommerklærne allerde. En mnd senere gjelder nok dette fler.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 mulig det er vårklær de kaller det da det som er kommet inn i bhg men for meg ser det ut som sommerklær, så da er jeg virekelig spent på hav som er sommerklær. hehe.. du får nok tak i noe
Karoline's*mamma Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 Nåken butikka har allerde fått inn vår/sommerklær no.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 det skulle stå butikken ikke bhg, hehe.. går litt for fort her vist.. men ville nok kansje kjøpt noe nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå